Media Regatta: A médiaszektor nagyhajós versenye

Több mint egy évtizedes szünet után ismét megrendezték a Media Regattát, ahol a médiaszektor képviselői mérték össze tudásukat a vitorlázásban. A Balatonfüred és Tihany közötti távon zajló eseményen a barátságos légkör és az egészséges versenyszellem dominált.

A versenyen 22 hajó vett részt, amelyeket a szervezők által biztosított kapitányok irányítottak. A hajókat hosszuk alapján kategorizálták, és a különböző generációkat jelképező fantázianeveket kaptak. A résztvevők kétszer teljesítették a pályát, és a futamok után a vízen ünnepelték a győzteseket. Az RTL 3-as csapata a Gen X, a Ringier brigádja a Gen Y, míg a Google formációja a Gen Z kategóriában diadalmaskodott.

Starcz Ákos, az Indamedia igazgatósági tagja elmondta, hogy a verseny lehetőséget biztosított a szektor szereplőinek, hogy a versengést félretéve kötetlenül és baráti hangulatban beszélgessenek. A helyszín, Balatonfüred és a Yacht Club, ideális volt a rendezvény színvonalas lebonyolításához. Litkey Farkas, a vitorlázás ikonja szerint sokan megszerették ezt a sportágat a versenynek köszönhetően.

A verseny szabályait és a biztonságos lebonyolítást Litkey Farkas, a négyszeres Soling-világbajnok felügyelte, aki a nap végén a győzteseket is kihirdette. Az RTL 2-es csapata kapta az Indaplay különdíját, a Media Future szakmai lap a Mindshare női kollaborációját díjazta, míg a BYC vándorkupát az RTL 3-as csapat vitte haza.

A verseny mellett a jó hangulatról DJ-k gondoskodtak, a nézők pedig exkluzív hajókon követhették az eseményeket. Az este egy közös vacsorával és afterpartyval ért véget. A szervezők bejelentették, hogy a Media Regatta hagyományt teremt, és a következő versenyt 2025. június 13-án rendezik meg.