Az Amazon vezérigazgatója elárulta, hogyan nyerné meg a pénzszűkében lévő fogyasztókat

Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy kulisszatitkokat árult el a mesterséges intelligencia hirdetési stratégiájáról, amelynek célja a pénzszűkében lévő fogyasztók megnyerése a MediaFuture szerint.

Andy Jassy az Amazon vezérigazgatója egy amerikai tévéműsorban beszélt arról, hogy a fogyasztók bár költenek, de igyekeznek az átlagár alatt vásárolni, és ahol lehetőségük van rá, alkut is kötnének. A márka ezért jelentős összegeket fektet a mesterséges intelligencia fejlesztésébe, hogy a hirdetések személyre szabásával lépést tarthasson a piaci változásokkal. Ezzel a stratégiával az Amazon a hirdetési üzletágát tavaly 24 százalékkal tudta növelni az előző évhez képest.

Jassy kiemelte, hogy céljuk, hogy a fogyasztók számára az Amazon reklámok olyan természetesek legyenek, hogy azok ne is tűnjenek reklámnak. Ennek ellenére egy felmérés szerint az Amazon Prime Video nézőinek 65 százaléka úgy érezte, hogy a szolgáltatás bevezetése után azonnal hirdetésekkel kezdték őket bombázni.