Egy rossz döntés, ami mindenki sorsát megváltoztatja, örökre

Világszerte 45 országban már több mint 10 millió megtekintésnél jár a Dance of Responsibility című, megrendítő rövidfilm.

A Diageo és az Attraction Látványszínház által 2023-ban indított kampány részeként készült el a Dance of Responsibility című rövidfilm, amelynek célja az alkohollal összefüggő balesetek számának jelentős csökkentése Magyarországon. A kampányt az ORFK Országos Balesetmegelőzési Bizottság (ORFK-OBB) is támogatja, és idén is folytatódik.

A Britain's Got Talent tehetségkutató műsorban világhíressé vált Attraction Látványszínház egy látványos és egyedi filmmel hívja fel a figyelmet az ittas vezetés veszélyeire. A videó egy fiatal pár történetét meséli el, akiknek élete egy rossz döntés következtében örökre megváltozik.

Ábrahám Gergely, a Diageo kelet-európai vállalati kapcsolatok igazgatója szerint a vállalat innovatív és hatásos kampányokkal küzd a társadalmat érintő problémák, mint az ittas vezetés, a túlzott alkoholfogyasztás és a kiskorúak alkoholfogyasztása ellen. "Hiszünk benne, hogy oktatási platformjainkkal, mint a DRINKiQ és az olyan kreatív kampányokkal, mint a Dance of Responsibility meg tudjuk szólítani a közönséget és megváltoztathatjuk az emberek alkoholhoz való hozzáállását" - magyarázta Ábrahám Gergely.

A kampányt Talmácsi Gábor világbajnok motorversenyző is támogatja, aki arra kéri az embereket, hogy felelősen döntsenek, ne csak a pályán, hanem az utakon is. "A kormány mögött mindig gondolkodj józanul, hiszen a villámgyors reagálás, a szabályok betartása és a másikra való odafigyelés könnyen életeket menthet. Te is bármikor lehetsz szuperhős, azzal, hogy tudatosan veszel részt a közlekedésben, rengeteget teszel a közösségért, amelyikben élsz. Sose fogyassz alkoholt mielőtt a kormány mögé ülsz!" - mondta el Talmácsi Gábor.