Az első mesterséges intelligenciával készült reklámfilm

Az OpenAI által bemutatott Sora AI alkalmazás segítségével készült el az első reklámfilm, amelyet egy csőd után újjáéledő márka, a Toys ‘R’ Us rendelt.

Az OpenAI 2024 elején mutatta be a Sora AI elnevezésű alkalmazását, amelynek segítségével már nem csak videoklipek, hanem reklámfilmek is készülnek. A The Hollywood Reporter szerint a Toys ‘R’ Us lett az első márka, amely a Sora AI-t használva készített hirdetést, amit egy franciaországi konferencián mutattak be.

A reklámfilm körülbelül egyperces, és a Toys ‘R’ Us alapítójának, Charles Lazarus-nak a történetét meséli el, beleértve azt is, hogyan álmodta meg a vállalkozását és annak kabaláját, Geoffrey-t, a zsiráfot. A márka 2017-ben ment csődbe, de 2022-ben újra megjelent az amerikai Macy’s üzleteiben.

A kreatív csapat elmondása szerint a reklám minden részlete egyszerű szöveg alapján készült, bár egyes jelenetek több munkát igényeltek, mint mások. Habár a Sora AI hivatalosan egyperces videókra van korlátozva, a kész reklám 66 másodperc hosszúságúra sikeredett. Az OpenAI még nem tett közzé hivatalos megjelenési dátumot a videógenerátor számára, de pletykák szerint a nyár végére elérhetővé válhat a nagyközönség számára.