Az Amazon versenybe száll a Temu és a Shein ellen

Az Amazon új stratégiát alkalmazva új szekciót indít honlapján, hogy versenybe szálljon a Temu és a Shein által dominált alacsony árú divatcikkek és egyéb termékek piacán.

Az Amazon a CNBC információi szerint tervezi, hogy egy új szekciót hoz létre a honlapján, amely alacsony árú divatcikkeket és egyéb árukat fog kínálni. Ez a lépés arra utal, hogy az Amazon reagálni kíván a Temu és a Shein egyre növekvő amerikai piaci jelenlétére, amelyek olcsó ruházati, elektronikai, háztartási és egyéb termékekkel hódították meg a vásárlókat.

A kínai cégek terjeszkedése nyilvánvalóan nem maradt észrevétlen az Amazonnál, amely most egy új szekció létrehozásával válaszol a kihívásra. Ezt a tervezetet egy kizárólag kínai eladóknak szóló, meghívásos konferencián ismertették.

Az új Amazon szekcióban várhatóan márkajelzés nélküli termékek lesznek elérhetőek, sok esetben 20 dollár alatti áron, ami közvetlen versenyt jelent a Temu és a Shein kínálatával. A termékek közvetlenül Kínából érkeznek majd az Egyesült Államokba, a cél pedig az, hogy 9-11 napon belül a vásárlókhoz juttassák el őket.

Az Amazon részvényárfolyama idén jelentős emelkedést mutatott, és a szerdai 3,9 százalékos növekedéssel a cég elérte a kétezer milliárd dolláros piaci értéket, ezzel belépve a legnagyobb piaci értékű cégek exkluzív klubjába.