Kylie Minogue új prosecco-val bővíti borválasztékát

Kylie Minogue, az ismert énekesnő, a Kylie Minogue Wines név alatt futó borászati vállalkozásának negyedik évfordulóját egy új prosecco bevezetésével ünnepli, miközben több mint 15 millió eladott palackkal büszkélkedhet.

A Kylie Minogue Wines márka 2020 májusában jött létre, és azóta jelentős sikereket ért el a nemzetközi piacon. Az énekesnő most egy új Prosecco Doc-ot vezet be, amely a már népszerű Prosecco Rosé mellett lesz elérhető az Egyesült Királyságban. Az új ital gyártását a Veneto régió dombjain található Zonin1821 végzi, amely cég a márka egyik fontos partnere. A Zonin család és Kylie Minogue közötti kapcsolat egy látogatás során szövődött, amikor az énekesnő ellátogatott a csoport Gambellarában található központjába, és megismerkedett a családi vállalkozás borkultúrájával.

Francesco Zonin, a Zonin1821 csoport alelnöke kifejezte örömét a winenews.it weboldalnak adott nyilatkozatában, hogy együtt ünnepelhetik ezt a mérföldkövet Kylie Minogue-gal. Elmondása szerint nagy örömmel fogadták az énekesnőt a történelmi főhadiszállásukon, és büszkén mutatták be neki a több mint 200 éve ápolt olasz borkultúrát.

A Kylie Minogue Wines márka jelenleg 31 országban van jelen, bár Magyarországon még nem érhető el. A márka 9 féle borából álló portfóliója figyelemre méltó sikereket ért el, és több fontos díjat is nyert, köztük három aranyat a tekintélyes „Drinks Business Wine” versenyen.