Tesco online bevásárlás: Papírmentes szállítólevelek bevezetése

A Tesco bejelentette, hogy 2024. július 15-től megváltoznak az online vásárlás feltételei, és a vásárlók nem kapnak többé nyomtatott szállítólevelet, helyette csak elektronikus formában érkezik majd a dokumentum.

A vállalat weboldalán közzétett információk szerint ez a lépés évente több mint 2,1 millió papírlap megtakarítását jelenti, figyelembe véve, hogy tavaly közel 850 ezer rendelést teljesítettek, és minden egyes vásárlás során átlagosan 2-3 nyomtatott szállítólevelet használtak fel.

Ez a környezettudatos változás nem az első a Tesco online szolgáltatásainál. Korábban már megszüntették a műanyag és papírzacskók használatát a kiszállítás során, kivéve, ha a vásárló kifejezetten kéri, vagy a termék védelme megköveteli. A megrendelések többször használható és újrahasznosítható ládákban érkeznek, amelyekből a vásárlók otthonuk kényelmében pakolhatnak ki.

A fenntarthatóság jegyében a Tesco Budapesten már elektromos kiszállító furgonokat is alkalmaz, amivel tovább csökkentik a szén-dioxid-kibocsátást és a környezeti lábnyomot.