Új szolgáltatás a GLS-től, amely megkönnyíti a vásárlók életét

A GLS Hungary bevezetett egy új szolgáltatást, amely jelentősen megkönnyíti az online vásárlók számára a nem megfelelő termékek visszaküldését. Ez a lépés nagyban hozzájárul a csomaglogisztikai szektorban tapasztalható változásokhoz és a fogyasztói igényekhez való alkalmazkodáshoz.

A magyarok többsége, 71 százaléka továbbra is házhozszállítással rendeli meg csomagjait, azonban Európa-szerte egyre többen részesítik előnyben az átadópontokat, mint például Lengyelországban és Csehországban, ahol a csomagok jelentős része már így jut el a címzettekhez. Magyarországon is érzékelhető ez az átrendeződés, és a GLS ennek megfelelően bővíti automatáinak hálózatát, amelyek jelenleg a teljes állomány egyharmadát teszik ki.

A GLS Hungary 2024. május 27-én indította el az új szolgáltatását, amelynek célja, hogy egyszerűbbé tegye a vásárlók számára az online vásárolt, de valamilyen okból nem megfelelő termékek visszaküldését. A vásárlóknak elegendő jelezniük a csomagvisszaküldési szándékukat a webáruház felületén, és választhatnak GLS Automatát átadópontként. Ezt követően egy csomagszámot kapnak, amellyel a csomagot címkézés nélkül helyezhetik el az automatában.

A szolgáltatás igénybevételére a megrendeléstől számítva 30 nap áll rendelkezésre, és a csomagot bármelyik magyarországi GLS Automatában elhelyezhetik, ami további rugalmasságot biztosít a vásárlóknak. A szolgáltatás bevezetéséről minden webáruház egyedileg dönt, így a részletekért és a visszaküldési lehetőségekért az üzletek weboldalán érdemes tájékozódni.