Kárpáti Rebeka új sportkollekciójának bemutatója

Kárpáti Rebeka ruhamárkája, a KINDA és a magyar táplálékkiegészítő márka, a Nutriversum összefogott egy új sportkollekció létrehozásában, amelyet a bemutatón jógázás közben is tesztelhettek a hazai influencerek.

A KINDA és a Nutriversum együttműködésének eredményeképpen született meg a kollekció, amely a stílusos megjelenést és az egészséges, tudatos életmódot egyaránt képviseli. A kollekció célja, hogy kényelmes és optimális megoldást nyújtson azok számára, akik fontosnak tartják a jó megjelenést sportolás közben, vagy amikor a városban átöltözés nélkül szeretnének megjelenni.

Kárpáti Rebeka, a KINDA alapítója elmondta, hogy a kollekcióval azt szeretnék bemutatni, hogy a sportolás kényelmes és csinos is lehet egyszerre, és hogy a sportos, egészségtudatos életmód könnyedén beilleszthető a mindennapokba. A kollekció minőségi, sztreccses anyagokból készült, amelyek alkalmasak az intenzív edzésekre is, ugyanakkor tökéletesek az utcai viselethez is, hiszen letisztultak és könnyen kombinálhatóak.

A KINDA négy fő színre helyezte a hangsúlyt a kollekció megalkotásakor: a klasszikus fekete és ekrü mellett egy világoskék és királykék árnyalat is helyet kapott a termékek között. A kollekció darabjai között megtalálható a rövid overál, leggings, biciklis nadrág, sportmelltartó és edzős top is, amelyek színei variálhatóak, így számos kombináció hozható létre.

Fetter Ármin, a Nutriversum marketing vezetője hozzátette, hogy a kollaborációval új szintre emelték a már évek óta tartó együttműködésüket Kárpáti Rebekával. A közös cél az volt, hogy a vásárlókat nem csak az egészséges és tudatos életmód kialakításában, hanem a mozgás közbeni divatos megjelenésben is támogassák. A bemutatóra meghívott hazai influencerek jógázás közben próbálhatták ki a ruhákat, így valós körülmények között is tesztelhették a kollekció darabjait.