SZÉP-kártyás tranzakciók technikai rendezése

Technikai rendezés következtében évekkel korábbi tranzakciók jelentek meg újra a SZÉP-kártyás számlatörténetekben, de ez nem érintette az egyenlegeket.

Egy technikai ügylet eredményeként 2024. június 26-i dátummal újra megjelenhettek a McDonald’s Astoria étteremben korábban végzett SZÉP-kártyás tranzakciók az OTP ügyfeleinek számlatörténetében, annak ellenére, hogy az érintett napon nem történt fizetés az üzletben.

Az OTP Bank tájékoztatása szerint a szóban forgó esemény nem befolyásolta a SZÉP-kártya-egyenlegeket, és az étterem sem terhelte meg, sem nem jóváírt összegeket a számlákon.

A bank ügyfeleihez eljuttatott levélben az OTP bocsánatot kért az okozott kellemetlenségekért.

A technikai rendezés, amely a McDonald’s Astoria étterem tranzakcióit érintette, egy évekre visszamenőleg történt. Azok az ügyfelek, akik 2021. december 13. és 2024. március 18. között fizettek a budapesti étteremben SZÉP-kártyával, azoknál a tranzakciók 2024. június 26-i dátummal jelentek meg a mobilappban és az ügyfélportálon, mind pozitív, mind negatív előjellel.

Az ügyfeleknek a jelenséggel kapcsolatban semmilyen teendőjük nincs, mivel a számlatörténetben látható technikai tranzakciók nem eredményeztek valós pénzmozgást.