Az első budapesti Primark nyitása: Tömeg és slágertermékek

Napi 9-10 ezer látogató, kordonok és csoportos beengedés jellemezték az első budapesti Primark üzlet nyitását.

Az üzletvezető, Maciej Podwojski elmondása szerint a Primark termékei iránt nagy az érdeklődés, különösen a nyári kollekciók és az utazási cikkek, mint például a gurulós bőröndök, melyek bestsellerré váltak. A vásárlók leginkább a női ruhákra, hálóruhákra és szépségápolási termékekre koncentrálnak, ezen belül is a licencelt pizsamák, a női és férfi sortok, valamint a fő kozmetikai termékcsaládok iránt mutatkozik a legnagyobb kereslet.

A Primark nem hozta nyilvánosságra a forgalmi adatait, de a Forbes.hu iparági forrásból úgy értesült, hogy a látogatószám naponta átlagosan 9-10 ezer ember körül mozgott. Az Arena Mall szabályai miatt a nyitás napján és a következő hetekben is kordonokat kellett kihelyezni az első emeleten, és a vásárlókat csak kisebb csoportokban engedték be az üzletbe, ami a rendkívül nagy érdeklődés miatt volt szükséges. A legforgalmasabb napokon akár 13 biztonsági őr is felügyelte a helyszínt.