Budapest Influencer Trip: 1,5 milliárd forintos befektetés

A Budapest Influencer Trip rendezvény közel másfél milliárd forintba került, és a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elnöke, Guller Zoltán szerint ez az ügynökség történetének legsikeresebb akciója volt.

Guller Zoltán a Mandiner interjújában beszélt arról, hogy a tavalyi évben összesen hatmilliárd forintot költöttek külföldre, és ezen belül az influenszer trip, média trip nagyjából másfél milliárd forintba került. A Forbes által is kiemelt interjúban Guller arról számolt be, hogy a május végi programsorozat során több száz influenszer, köztük többmilliós követőtáborral rendelkező külföldi tartalomgyártók is Budapesten jártak, és onnan posztoltak.

A rendezvény költségeiről szóló információk korábban nem voltak nyilvánosak. A Mandiner lap közérdekű adatigényléssel fordult az MTÜ-höz, de az első válaszukban még nem árulták el a részleteket. Egy újabb közérdekű adatigénylésre, amelyre a 15 napos határidő még nem járt le, szintén nem érkezett válasz.

Guller Zoltán optimista a befektetés hatását illetően, és „komoly hatást vár” a másfél milliárd forintos rendezvénytől. Hozzátette, hogy már most olyan eredményeket látnak, amelyeket korábban nem is reméltek. Az MTÜ elnöke megerősítette, hogy az ilyen jellegű utak szervezése folytatódik, és ősszel távol-keleti influenszerek érkezhetnek hasonló formában Budapestre.