Átverés áldozata lett a luxusfeleség

Az utolsó pillanatban fogott gyanút a luxusfeleség, Anfisa Bulgakovát kis híján csúnyán átverték az interneten.

Egy spanyol luxusmárka kereste meg Anfisa Bulgakovát együttműködési ajánlattal, ami elsőre nagyon vonzónak tűnt a számára. "Gondoltam magamban, mekkora lehetőség jött szembe. Egyéves kollaboráció, naponta tíz ruhát küldenek, minden posztért nagy összeget ajánlanak, és ezekből minimum öt darabot kérhetek havi szinten" - mesélte a Borsnak a luxusfeleség.

A szerződés is hitelesnek látszott, így Anfisa nem is kérdőjelezte meg az ajánlatot. "Megkaptam a szerződést, ami teljesen korrektnek tűnt, itt már eszembe sem jutott megkérdőjelezni ezt az egészet" - mondta el a luxusfeleség.

Azonban amikor értesítést kapott egy 80 kilogrammos csomag feladásáról, és nem talált semmilyen információt a szolgáltatóról, kezdett gyanakodni. "Jött a 350 dolláros (127 ezer forint) díj, amit feltétlenül ki kellett fizetni" - majd következő nap közel egy napon keresztül ötpercenként hívásokkal bombázták. Anfisa ekkor döntött úgy, hogy megírja a feladónak: feljelentést fog tenni, mire a zaklatások hirtelen abbamaradtak.

Anfisa Bulgakova, aki a "Feleségek luxuskivitelben" című műsorban is szerepelt, Instagramon figyelmezteti követőit, hogy legyenek óvatosak az ilyen átverésekkel. Emellett a luxusfeleség magánéletében is csalódások érték, hiszen elvált teniszező férjétől, akivel együtt szerepeltek a műsorban. A lapnak adott nyilatkozatában megcsalásra célzott volt férjével kapcsolatban. Azonban nem ő az egyetlen a műsorban, aki hasonló helyzetben van, hiszen Csősz Boglárka házassága is válással végződött.

A fogyasztói döntések fontosságát hangsúlyozva, érdemes megemlíteni, hogy a választásainkkal nemcsak saját életünket, hanem a környezetünket és a gazdaságot is befolyásoljuk. Például a külföldi termékek, mint a spanyol málna vásárlásával a magyar termelők ellen dönthetünk, ami hosszú távon a hazai gazdaságot is érintheti. Az Economx.hu podcastjében Megyeri Szabolcs kertész rámutatott, hogy a klímaváltozás ellenére Magyarország éghajlata kontinentális marad, és bár új gyümölcsfajták, mint a kivi és a füge, megjelenhetnek a piacon, ezek korábban is elérhetőek voltak. A fogyasztói szokások és a klímaváltozás hatásai tehát összefüggnek, és mindannyiunk felelőssége, hogy tudatos döntéseket hozzunk.