A magyar családi cégcsoport rekordévet zárt

A magyar családi vállalatcsoport termékei már 103 országban érhetők el, és a vállalat az elmúlt 10 évben tízszeres növekedést ért el a forgalomban és a hasonlóan ambiciózus tervekkel rendelkezik a következő időszakra is.

A vállalatot a szülők alapították, és a stafétát 2014-ben vették át a fiúk, amikor a vállalat saját gyártásra állt át, és a termékfejlesztést is házon belül kezdte el. A külföldi terjeszkedés eredményeként a vállalat jelentősen növelte részesedését többek között Franciaországban, Németországban és Lengyelországban, valamint Dél-Európában és északi országokban is. Az export árbevétele rendkívül diverzifikált, több mint 20 desztinációban ér el milliárdos forgalmat.

Lévai Bálint, a vállalat vezérigazgatója szerint a közvetlenül a fogyasztóknak értékesített termékek jelentik a fejlődés kulcsát, és hangsúlyozza, hogy a vállalat nem multik beszállítója, hanem a fogyasztóké, akiknek az igényei alapján kell termékeket fejleszteni és gyártani.

A vállalatcsoport 45 új üzletet nyitott világszerte tavaly, és a prémium szegmens növekedése miatt kevesebb vásárlóval is nagyobb forgalmat generáltak. A vállalatcsoport 1800 munkavállalóval és 4500 partnerrel rendelkezik, 49 webshopot és 307 üzletet üzemeltet világszerte.

A BioTechUSA a vállalatcsoport egyik márkája, amely az egészség és sport iránt elkötelezett átlagembereknek szól, míg az edzőterembe járók a Scitec Nutrition termékeivel találkozhatnak. A vállalatcsoport további márkái közé tartozik a Builder étrendkiegészítő webáruház, a ShakerStore keverőpalackokat gyártó üzletág, és a VitaminShop vitaminkészítményeket forgalmazó üzlet.

A vállalatcsoport termékei széles körben elérhetők, többek között offline és online üzletekben, edzőtermekben, szuper- és hipermarketekben, diszkontláncokban, drogériákban, töltőállomásokon, valamint patikákban.

A vállalatcsoport gyártási kapacitása évente 20 millió szelet, 20 000 tonna por, 1 milliárd kapszula és tabletta, és a gyártást tavaly egy modern automata raktárral bővítették. A társadalmi felelősségvállalási program keretében a vállalat 355 millió forint értékben adományozott termékeket és eszközöket.

Lévai Bálint szerint a vállalatcsoport még csak az út elején jár, és 2024-ben több mint 50 új boltnyitást és egy új gyártósor átadását tervezik.