A Mobilfox tulajdonosának sikerei és kihívásai

A Mobilfox, Diller Kevin huszonéves alapítójának vezetésével, nemcsak hogy világszerte értékesíti az egyedi gyártású mobiltokokat, de a gyártás nagy részét is Magyarországra hozta Kínából. A vállalat már több mint tíz országban van jelen, és az Egyesült Államokban is terjeszkedik, miközben a közösségi médiában is jelentős követőtáborral rendelkezik.

A Mobilfox, amelyet 2016-ban alapítottak, már több mint tíz országban, köztük Görögországban, Németországban és Hollandiában is ismert, és a legnagyobb keresletet Romániában éri el. A vállalat az Egyesült Államok piacát is célba vette, ahol a közösségi médián keresztül már jelentős követőtáborra tett szert. Diller Kevin, a Mobilfox alapítója, a Business Talks '24 üzleti konferencián beszélt a vállalat terveiről és kihívásairól az Economxnak.

A vállalat célja, hogy minél több terméket gyárthassanak Magyarországon, és ennek érdekében 1,5 milliárd forintos beruházással üzemet nyitottak Kaposváron. Diller Kevin szerint a cél, hogy 2024 végéig a telefontokok 70 százalékát a saját gyárukban állítsák elő.

Diller Kevin arról is beszélt, hogy gyakran működik együtt más márkákkal, és a kollaborációk általában sikeresek. Az üzletember szerint nem a saját személye, hanem a termékek minősége és a marketing stratégia a siker kulcsa.

A vállalat hirdetéseiben szereplő karakterek is népszerűek, és az egyikük, Szépréthy Roland, aki a "Szia, te Mobilfox member vagy?" videókban szerepelt, egy hétvégi "pénzeső" eseményt követően visszatér a Mobilfox magyarországi reklámarcai közé. Az esemény során, amely Budapest belvárosát felforgatta, rendőröknek kellett biztosítaniuk az Andrássy utat. Diller Kevin szerint a pénzszórás Roland saját pénzéből történt, és a visszatérését követően a vállalat csatornáira is visszatér.