A vendéglátás nagy élőmunkaerő igényű, ezért nagyon kell figyelni a személyzetre, a háttérnek nagyon jónak kell lennie, ahhoz, hogy mindig kiegyensúlyozott minőségű étel kerüljön ki az asztalokra, mert a kuncsaftok hamar büntetnek. Ha egyszer rossz étel jön ki, többet nem mennek vissza. Ugyanakkor lojálisak is az étteremhez, ha a megszokott nívót hozza a kiszolgálás és az étel, akkor "a vendég maga az étterem evangelizátora". 

Ilyen és ehhez hasonló mondatok hangzottak el a Késsel - Villlával podcast első műsorában, illetve Szabó Éva étteremfejlesztő azt is elmondta, hogy egy jó vállalkozásnak négy pillére van. Ha szeretné tudni, melyek azok, tekintsék meg adásunkat. És íratkozzanak fel Youtube csatornánkra. 

Kellemes videózást, derűs hétvégét kíván Önöknek a frisshirek.hu stábja