Újra mobilon intézhető az áram- és gázszámla

Július 15-től az MVM teljes körű ügyintézéssel áll az ügyfelek rendelkezésére, miután befejeződött az E.ON Áramszolgáltató Kft. ügyfélkörének átviteléhez kapcsolódó informatikai fejlesztés.

Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. pénteki közleménye szerint június 30-án az E.ON Áramszolgáltató Kft. beolvadt az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-be, így július 1-jétől az állami társaság nyújtja az egyetemes áram- és földgázszolgáltatást az E.ON-tól átvett 2,5 millió ügyfél részére. Az ügyfelek villamosenergia-szolgáltatási szerződése változatlan tartalommal marad érvényben, de az ügyintézéshez új felhasználói azonosító használata válik szükségessé.

A felvásárlást követően 2024. július 1. és július 15. között az informatikai átállás miatt szünetelt az MVM áramszámlázási rendszere.

Hétfőtől ismét elérhetővé válik az MVM online ügyfélszolgálata és a számos új fejlesztést tartalmazó MVM Next nevű mobilapplikáció. Az új funkciókhoz az applikáció frissítése szükséges, a regisztrációhoz pedig a korábbi E.ON-os számlákon szereplő adatok felhasználhatók. Az E.ON-tól érkezett ügyfelek személyesen is intézhetik ügyeiket az MVM több mint 200 ügyfélszolgálati pontján.

Az E.ON közleményében az MTI-nek jelezte, hogy a szolgáltatóváltás következtében az érintett ügyfelek az MVM Csoportnak fizetik majd számláikat, miközben az energiahálózat üzemeltetője és fenntartója az E.ON Hungária Csoport marad. Az egyetemes szolgáltatóváltás nem érinti az E.ON Hungária Csoport versenypiaci ügyfeleit, akik továbbra is élvezhetik a társaság által nyújtott szolgáltatásokat, mint például napelemes rendszerek, hőszivattyúk, hűtő-fűtő okosklímák telepítése és költséghatékony energetikai szolgáltatások. Az E.ON ügyfélszolgálati elérhetőségei megváltoztak, amelyekről az ügyfelek az eon.hu oldalon tájékozódhatnak.