Az E.On ügyfélszolgálati rendszerének átalakulása

Az E.On-nál jelentős változásokra kell készülniük az ügyfeleknek, mivel megváltozik az ügyfélszolgálati rendszer, de ez kizárólag az egyetemes szolgáltatást érinti.

Az E.On Hungária Csoport bejelentette, hogy 2024 júliusában, az egyetemes szolgáltatóváltást követően továbbra is folytatja áram- és gázhálózatainak üzemeltetését és fejlesztését, így biztosítva a biztonságos energiaellátást több millió ügyfele számára. A változások nem érintik a versenypiaci ügyfeleket, akiknek kiszolgálása zavartalanul folytatódik. Az E.ON a versenypiaci áram- és gázértékesítési piacon továbbra is meghatározó szereplőként van jelen, és piacvezetőként a lakossági napelemes rendszerek telepítésében is kiemelkedik.

Az ügyfeleknek új elérhetőségeken kell majd intézniük áram- és gázhálózattal kapcsolatos ügyeiket, mint például a teljesítménybővítést, új bekapcsolást, napelemes rendszerek telepítését és a mérőhelyi munkákat. Az ügyfélszolgálati irodák azonban továbbra is nyitva tartanak több városban, köztük Budapesten, Győrben, Pécsen és Szombathelyen.

Az egyetemes szolgáltatóváltás során az E.ON Áramszolgáltató Kft. beolvadt az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-be, ami azt jelenti, hogy az érintett ügyfelek a jövőben az MVM Csoportnak fizetik majd számláikat. Az E.ON Hungária Csoport azonban továbbra is a hálózat üzemeltetéséért és fejlesztéséért felel.

Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. befejezte az E.ON Áramszolgáltató Kft. ügyfélkörének átvételével kapcsolatos informatikai fejlesztéseket, és 2024. július 15-től kezdve teljes körűen biztosítja az egyetemes áram- és földgázszolgáltatást az E.ON-tól átvett ügyfelek számára. Az átállás részeként az E.ON-tól érkezett ügyfelek villamosenergia-szolgáltatási szerződései változatlan tartalommal maradnak érvényben, és az átállás idején, 2024. július 1. és július 15. között szünetelő áramszámlázási rendszer után az online ügyfélszolgálat és az MVM Next mobilapplikáció újra teljeskörűen elérhetővé vált számos új fejlesztéssel.

Az MVM hangsúlyozza, hogy az átállással nem jár változás az E.ON-tól érkezett ügyfelek számára, kivéve az új felhasználói azonosító használatát az ügyintézéshez. A regisztrációval még nem rendelkező ügyfelek a korábbi E.ON-os számlaadataikkal tudnak regisztrálni az MVM rendszerébe. Az MVM több mint 200 ügyfélszolgálati pontján személyesen is intézhetők lesznek az egyetemes áram- és földgázszolgáltatáshoz kapcsolódó ügyek.

A változásokkal kapcsolatos további részletek, valamint az ügyfélszolgálati irodák elérhetőségei és nyitvatartása az E.ON honlapján, az eon.hu oldalon érhetőek el.