Orbán Ráhel büszke Instagram-bejegyzése

Orbán Ráhel, a BDPST Group kreatívigazgatója egy figyelemre méltó kisfilmet osztott meg Instagram-oldalán, amelyet a közeljövőben világszerte több millióan láthatnak majd a CNBC International csatornán.

A videó, amelyet az NBCUniversal CMO Now sorozatában mutatnak be, a nemrégiben megnyitott Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection ötcsillagos szállodát és Budapestet népszerűsíti mint vonzó európai turisztikai célpontot. Orbán Ráhel a riportban elmondta: „Budapestnek szüksége van többet költő turistákra. Többek között ezért is nyitottuk meg a Dorothea Hotelt, hogy emeljük a szolgáltatási színvonalat és felrázzuk a piacot”.

A kisfilmekben más neves szakemberek is megszólalnak, többek között Piero Lissoni, a világhírű olasz építész és művészeti vezető, aki a Dorothea Hotel tervezője. Lissoni szerint Budapest egy kincsesláda, amely a történelmi múltja, modernitása és élhetősége miatt egyre inkább az újgenerációs utazók kívánt célpontjává válik.

A Dorothea Hotel, amely a Marriott Bonvoy portfóliójába tartozik, 2022 novemberében nyitotta meg kapuit, és az ünnepélyes nemzetközi nyitóeseményét 2023 májusában tartották. A szálloda Budapest V. kerületében található, a Vörösmarty tér szomszédságában, és három különböző korban és stílusban épült épületet fog össze. Nevét Mária Dorottya württembergi főhercegnőről kapta, aki férjével, Habsburg József nádorral együtt jelentős kulturális és gazdasági fejlődést hozott a fővárosnak. A kisfilmeket 2024 júliusában kezdik el sugározni a CNBC International kereskedelmi reklámszüneteiben.