Magyar sztárok ruhamárkái: Sikerek és kudarcok

Az elmúlt években több magyar híresség is megpróbálkozott saját ruhamárka indításával, de nem mindenki járt sikerrel. Kárpáti Rebeka és Dukai Regina márkái például jól teljesítenek, míg másoké, mint például Szabó Zsófié vagy Hódi Pamelaé, már kevésbé hallatnak magukról.

Az utóbbi időben több magyar híresség is belevágott a divatiparba, saját ruhamárkát alapítva. Kárpáti Rebeka, aki modellből lett divatmárkatulajdonos, sikeresen működteti saját brandjét, és nemrégiben sportkollekciót is piacra dobott egy táplálékkiegészítő márkával közösen. Dukai Regina már tíz éve sikeresen vezeti saját márkáját és webshopját.

Szabó Zsófi 2016-ban alapított márkája, a Carnute, nagy médiafelhajtás mellett indult, de az első két kollekció után csend honolt körülötte. Hódi Pamela saját márkáját, a MeDoo-t 2018-ban hagyta ott, nézeteltérések miatt távozott az alapítótársaitól.

Tóth Andi ruhamárkája nagy várakozások közepette debütált, de a magas árak és a kevés aktivitás miatt csalódást okozhatott a rajongóknak.

Herczeg Zoltán divattervező, aki már 28 éve építi saját márkáját, nehézségekkel küzd a divatipar elhagyásában. A fenntarthatóság felé fordulna, de a divat még mindig fontos része az életének.

Zoli, aki előzetes letartóztatásban töltött időt, a börtönben tervezett új kollekciót, amely sikeres lett. Ganxsta Zolee, a Dögwear márkájával kezdetben sikeres volt, de az oldal egy éve nem frissült. Kalmár László, más néven Big Daddy Laca, a Big Daddy Seven márkával lépett be a divatvilágba, és aktívan foglalkozik a webshop működtetésével.

Bakó Krisztián online marketingszakértő szerint a sikeres divatmárkákhoz elengedhetetlen az ügyfélkapcsolattartás, az okos árazás, a gyors kiszállítás és a folyamatos social média jelenlét. A márkák sikere sokszor azon múlik, hogy a vásárlók megfelelő tájékoztatást kapnak, és a termékek minősége is döntő lehet.