K&H mobilbank zavarok

Csütörtök délelőtt több K&H ügyfél is problémákat tapasztalt a bank mobilbank alkalmazásával, mely átmeneti kimaradásokat jelez a felhasználóknak.

A K&H Bank mobilbank szolgáltatása csütörtök délelőtt akadozott, ahol az ügyfelek egy hibaüzenetet kaptak, amely arról tájékoztatta őket, hogy a rendszerben átmeneti kimaradások vannak. A bank üzenetében elnézést kér a kellemetlenségekért és tájékoztatja az ügyfeleket, hogy a hiba elhárításán dolgoznak. Egyes ügyfelek azonban a figyelmeztetés ellenére is be tudtak lépni a mobilbankba.

Felmerül a kérdés, hogy a mobilbankban tapasztalt problémák összefüggésben állnak-e a bank által korábban bejelentett karbantartási munkálatokkal. A K&H honlapja szerint 2024. április 30-án 22 órától 2024. május 1-én 2 óráig tervezett karbantartás során a bank számos szolgáltatása, köztük az e-bank, mobilbank, e-portfólió, e-posta és Electra rendszerek is érintettek voltak, ahol a felhasználók lassulást vagy szolgáltatáskimaradást tapasztalhattak. A Portfolio hozzátette, hogy a karbantartás során az érintett éjszakán négy órára ígértek átmeneti lassulást vagy szünetelést.