A-listás influenszerek Budapestre látogattak az MTÜ szervezésében

Nagyjából 50 A-listás influenszer és youtuber, akiknek összesen százmilliónál is több követőbázisuk van, érkezett Budapestre egy eseménysorozatra, amit a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) szervezett. Az események során a Halászbástyán is tartottak egy bulit, ahol a meghívottak között volt David Dobrik, Amy Jackson, Haley Kalil és Hannah Stocking is, akik közösségi médiában posztoltak a fővárosról fizetett hirdetések keretében.

A meghívottak között szerepeltek a TikTokon népszerű Elevator Boys három tagja, az amerikai Olivia Palermo, Jay Alvarrez, Karen Wazen Bakhazi és az angol ökölvívó Tommy Fury is, valamint Devon Rodriguez, aki "a legtöbb követővel rendelkező vizuális alkotóként" hirdeti magát.

Haley Kalil meghívása ellentmondásos volt, mivel az influenszer nemrégiben vált közutálat tárgyává Amerikában egy Marie Antoinette-nek öltözve készített videó miatt, amelyben a francia királyné hírhedt szállóigéjét idézte.

Az MTÜ Visit Hungary Instagram-profilján követhető volt, hogy kik vettek részt az eseményen, ahol az influenszerek történeteikben az #ad feliratot használták, jelezve a fizetett hirdetéseket.

Az eseményeken dolgozóknak szigorúan megtiltották, hogy bármit is megosszanak a vendégekről és a helyszínekről.

További ismert személyiségek is részt vettek az eseményeken, mint például az olasz énekes Valerio Mazzei, a lengyel színésznő Anna-Maria Sieklucka, a német modell Johannes Huebl, a kanadai influenszer Enola Bedard és a spanyol influenszer Marta Sierra.

Az eseményen megjelentek továbbá Jack Morris, Cindy Mello, Giulia De Lellis, Maddy Burciaga, Gregg Sulkin, Elisa Maino és Pierpaolo Pretelli is.

Lotfi Begi DJ-producer Instagram-posztjából kiderült, hogy a Halászbástyán rendezett eseményen Tommy Furyvel is találkozott, és az izraeli Guy Gerber valamint a New York-i The Martinez Brothers dj-páros is fellépett.

Közel 150 magyar influenszer is részt vett a promóciós bulikon, köztük a Next Topmodell Hungary versenyzői, Puskás-Dallos Bogi, T. Danny, KKevin, valamint Hédinke, Palkovics Zóra, Király Lina és Timella (Gelencsér Tímea).

A Halászbástyán Luna Joanna is jelen volt, aki TikTok-videót forgatott Haley Kalillal. T. Danny, KKevin és Lotfi Begi Tommy Fury boxolóval közösen készítettek fotókat, amelyeket Instagramon osztottak meg.

Ezzel egyidőben Orbán Ráhel a BDPST Group hoteljét nyitotta meg a Vörösmarty téri Hotel Dorothea luxushotelben. Az eseményen közel-keleti vállalkozók, modellek és influenszerek vettek részt, és az ELLE Arabia is tudósított az összejövetelről. A hazai influenszerek közül Zimány Linda és Molnár Nini is posztoltak a helyszínről, az afterpartin Babé Sila DJ-zett, és a Recirquel újcirkusz társulat is fellépett.

A Dorothea nyitóbulija és a Halászbástyán tartott privát buli egy időben zajlott, Karen Wazen Bakhazi Instagram-történetei alapján ő mindkét eseményen részt vett.

A több napos eseménysorozat kiemelt helyszínei között szerepelt a Botaniq Budai Klub, az Opera, a Four Seasons Hotel, a Szimpla, a New York Kávézó és az Arany Bástya étterem is. Orbán Ráhel a Botaniq Budai Klubban fogadott egy szűkebb körű baráti delegációt.

Az MTÜ-nek kérdéseket küldtünk az eseménysorozat költségeiről, meghívottjairól és helyszíneiről, valamint arról, hogy mely helyszíneket választották ki a fővárosi szolgáltatók ingyenes vagy kedvezményes ajánlatai közül.

Az influenszerek a Párizsi Udvarban kezdték a budapesti programot egy villásreggelivel, ahol a menün tatárbífsztek és serrano sonka is szerepelt, a desszertként felszolgált panna cotta pedig különösen lenyűgözte Hannah Stocking-ot. A város legjobbnak számító szállodáiban kaptak szobákat, és ajándékcsomagok várták őket, amelyek között Budapest-album, monogrammal hímzett köntösök, sütemény, bor és bekeretezett képek is voltak.

Az első napon a belvárosban készítettek képeket, majd a Halászbástyán privát bulin vettek részt, ahol a Martinez Brothers és Guy Gerber zenéjére táncoltak. A Clark Ádám térről nyíló Leo Rooftop Barban is megfordultak, ahol újra a főváros építészetét méltatták.

A tartalomgyártók a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) meghívására érkeztek Budapestre, hogy a fiatalabb, 25-40 éves korosztály körében népszerűsítsék a fővárost. Az MTÜ vezérigazgatója, Könnyid László szerint Európában ekkora mértékű influenszertripet még nem láttunk, és fontosnak tartja az influenszerek bevonását a turizmus népszerűsítésében.