Majka: a magyar zenei és tévés világ aranyembere

Majoros Péter, ismertebb nevén Majka, a magyar zenei és tévés világ egyik meghatározó alakja, aki több mint két évtizede tartja magát a csúcson. Teltházas koncertek, csúcsnézettségű klipek és a legnagyobb kereskedelmi tévés sikerműsorok fűződnek a nevéhez, és minden, amit megérint, arannyá válik.

Majoros Péter, azaz Majka karrierje a Való Világ első szériájában szerzett második helyezésével indult 2002-ben, és azóta a zenei és tévés világ egyik meghatározó tényezőjévé nőtte ki magát. A Forbes legértékesebb celebjeinek listáján az elmúlt két évben élen záró művész és műsorvezető sikereit a tudatosság, vele született csibészség, karizma és folyamatosan fejlesztett sokoldalúság jellemzi.

Majka a kezdetek óta a legnagyobb produkciókban vett részt, és mint mondja, mindig jó pénzt adtak érte. A Cool TV-ben kezdte műsorvezetői pályafutását, majd a Danubius Csili rádióműsor házigazdájaként, a Viasat3 és a TV2 műsorvezetőjeként vált ismertté. Huszonkét évvel azután, hogy az RTL-nek köszönhetően elindult a karrierje, visszatér a csatornához, ahol többek között az X-Faktor mentoraként lesz látható.

A siker titka talán abban rejlik, hogy generációja zenészei közül sokan elvesztették népszerűségüket a fiatalok körében, Majka viszont ikonná vált, köszönhetően az ösztönösségének, a folyamatos megújulásának és a jól választott zenei partnereknek. Az őszintesége és a munkába fektetett energia miatt sokan hiteles megmondó emberként tekintenek rá.

Majka nem csak nézettséget, hanem pénzt is vonz, értékes márkává vált a reklám- és kommunikációs szakemberek szerint. A Majka márka értékességét az adja, hogy ismert és hozzáférhető, az "olyan, mint én, olyan, mint mi" kategóriájába tartozik.

Az elmúlt közel két évben jelentősen nőtt a közösségi oldalainak követőszáma és a klipjeinek megtekintése is. Az Instagramon a követők száma 555 ezerről 588 ezerre, a Facebookon 744 ezerről 773 ezerre, a TikTokon 193,8 ezerről 246,6 ezerre, míg a YouTube-on 95,1 ezerről 125 ezerre nőtt. A "Belehalok", "Mindenki táncol", "Füttyös" és "Nekem ez jár" című klipek nézettsége is több millióval emelkedett.