Váratlan húzás a Yetteltől, beintenek a hűségidőnek

Adatforradalmat hirdetett a Yettel: a hazai mobiltávközlés történetében először egy kizárólag digitálisan elérhető, hűségidő nélküli és korlátlan belföldi adatkeretet biztosító előfizetést vezet be. A vállalat célja, hogy teljes mértékben a digitalizációra fókuszálva új szintre emelje a mobilszolgáltatásoknál eddig megismert ügyfélélményt.

Digitális előfizetéssel kívánja megújítani a Yettel a magyar mobilpiacot: személyes megjelenés nélkül, kizárólag applikáción keresztül intézhető ügyekkel, így akár percek alatt hozzáférhetővé válik az új előfizetés a hazai lakossági ügyfelek számára. A Yepp néven induló digitális tarifa a fintech- és streamingszolgáltatásokhoz hasonlatosan egyszerűen és rugalmasan kezelhető, igény szerint bármikor aktiválható, szüneteltethető vagy megszüntethető.

Digitális előfizetés gyorsan, rugalmasan

A Yettel alkalmazásra helyeződik át a digitális ügyfélkiszolgálás fókusza, ahol egyre több, a mindennapi életet megkönnyítő funkció érhető el. Az elmúlt évben 19 százalékkal nőtt az alkalmazás havi aktív felhasználóinak száma, ami mutatja a felhasználói igények növekedését. Igor Prerovsky, a Yettel Magyarország vezérigazgatója szerint a digitális előfizetés forradalmasítja majd a telekommunikációs piacot, hasonlóan a fintech-megoldásokhoz a bankszektorban.

Hatalmas összegű beruházások

A Yettel egy több tízmilliárd forintos beruházással teljes körűen megújította mobilhálózatát, jelentősen növelve a 4G-technológia kapacitását és bevezetve a legmodernebb 5G technológiát. A 5G elérhetősége mára több mint 900 bázisállomáson érhető el, főként a 3600 MHz-es C-sávban.

Adatok, tények a Yettelről

A Yettel Magyarország több mint 1900 főt foglalkoztat, és több mint 3,3 millió lakossági és üzleti előfizetővel rendelkezik. A vállalat 2023-as nettó árbevétele meghaladta a 242 milliárd forintot. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság 2023. utolsó negyedévi jelentése szerint a Yettel 23 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik a lakossági számlás előfizetések piacán, és 30 százalékos részesedéssel a lakossági feltöltőkártyás előfizetések piacán.