Feltöltőórás villanyórák: Két hét szünet az MVM és az Eon egyesülése miatt

Több felhasználó számára okozhat meglepetést, hogy a következő két hétben nem lesz lehetőségük feltölteni a töltős mérővel rendelkező villanyórákat, mivel az Eon és az MVM Zrt. egyesülése miatt szükséges technikai átállásra kerül sor.

Az MVM Zrt. tájékoztatása szerint több csatornán keresztül – többek között levélben, feltöltőpontokon, válasz emailben és a számlák blokkján – próbálták előre értesíteni az ügyfeleket a várható két hetes szünetről, amely során sem online, sem a feltöltőpontokon nem lesz lehetőség a villanyórák feltöltésére. A cég arra kér mindenkit, hogy időben gondoskodjanak a szükséges tartalékról.

Ennek ellenére előfordult, hogy egyes felhasználók csak a péntek esti RTL híradóból értesültek a leállásról, annak ellenére, hogy a cég állítása szerint május eleje óta igyekszik figyelmeztetni az ügyfeleket. Egyikük szerint semmilyen formában – sem SMS-ben, sem emailben – nem kapott értesítést, ami meglepetésként érte.

Volt, aki próbálkozott az áramszolgáltató elérésével, de sikertelenül, mivel nem vették fel a telefont, és először viccnek gondolta az egészet. Egy másik ügyfél pedig a nyári időszakban jelentkező magasabb energiafogyasztás miatt aggodalmát fejezte ki, hiszen a légkondicionálók és a hűtők is többet fogyasztanak a melegben, így nehezen kalkulálható előre a szükséges feltöltési mennyiség.

Az átállás oka, hogy az Eon Áramszolgáltató beolvad az MVM Zrt-be, és a technikai átállás időigényes folyamat. Az Eon ügyfelei már péntek délutántól, az MVM érintett ügyfelei pedig július 1-jétől, hétfő délutántól számíthatnak a két hetes szünetre a feltöltések terén.