101 éves utast kezel csecsemőként egy amerikai légitársaság

Az American Airlines rendszeresen tévesen csecsemőként azonosít egy 1922-ben született utast, ami komoly kellemetlenségeket okoz neki.

Az American Airlines foglalási rendszere láthatóan nem felkészült arra, hogy három számjegyű életkorú utasokat kezeljen. A BBC riportere tanúja volt annak, hogy a légitársaság nem először azonosította csecsemőként a 101 éves Patriciát, aki Chicagóból Michigan állam Marquette városába utazott.

Patricia és a személyzet egyaránt nevetett a helyzeten, de az idős hölgy szeretne egy tartós megoldást a problémára, amely 100 éves kora óta áll fenn. A rendszer hibája miatt, amikor legutóbb hazalátogatott, nem készültek fel arra, hogy kerekesszékkel segítsék őt, így a repülőgépen kellett maradnia, amíg a többi utas el nem hagyta azt, és lányának egyedül kellett gondoskodnia mindkétjük poggyászáról. A lánya online foglalta le a jegyet, és a reptéri számítógép azt hitte, hogy 2022-ben született, nem pedig 1922-ben, ami már korábban is okozott hasonló félreértéseket.

Az American Airlines nem nyilatkozott az esettel kapcsolatban. Patricia, aki idén ősszel tervez ismét repülni, akkor már 102 éves lesz. Az egykori ápolónő – aki minden évben hazarepül a családjához – azt mondta, hogy az American Airlines személyzete a zűrzavar ellenére is minden alkalommal kedves és segítőkész volt. Patricia 97 éves koráig egyedül utazott, azóta a családja segítségére szorul. „Most már vannak gondjaim a látásommal, ezért nem szívesen utazok egyedül” – mondta, de az informatikai problémák nem tántorítják az utazástól, és már alig várja a következő, őszi repülését.