Az Aldi és a Cafe Frei új sajátmárkás kávékat vezet be

Az Aldi Magyarország kibővítette együttműködését a Cafe Frei kávélánccal, ennek eredményeként pedig két új sajátmárkás kávé kerül a polcokra.

Az Aldi és a Cafe Frei közös bejelentése szerint a már meglévő együttműködés új szintre lép, hiszen a Barissimo by Cafe Frei néven futó új termékek két ízesített kávéval bővítik a kínálatot. A Cafe Frei termékei már korábban is kaphatóak voltak az Aldi üzleteiben, de mostantól a Barissimo márkájú kávék is a Cafe Frei szakértelmét tükrözik.

A projekt mintegy egy évvel ezelőtt indult, amikor is felmerült az együttműködés ötlete, a termékfejlesztés pedig a Cafe Frei szécsényi üzemében zajlott, egy kiválasztott brazil alapkávé felhasználásával. Az új ízesített kávék, melyek mogyoró és szilvás ízben lesznek elérhetők, kizárólag ebben a gyárban készülnek, és országszerte minden Aldi üzletben kaphatóak lesznek.

A két új őrölt kávé 200 grammos kiszerelésben jelenik meg, egységáruk pedig 1099 forint. A Cafe Frei már több mint 17 éve van jelen a magyar piacon, és mára az ország legnagyobb kávéházláncává nőtte ki magát, több mint hetven hazai kávézóval, amelyek között saját tulajdonú és franchise-partnerek is megtalálhatóak. A lánc nemzetközi terjeszkedése 2013-ban kezdődött, és az elmúlt évtizedben több országban, köztük Franciaországban, Horvátországban, Romániában, Szlovákiában, Svájcban, Dubajban és Szaúd-Arábiában nyitottak franchise-kávézókat.