Zsozéatya ajánlásával érkezik a Zsárizsi, a limitált kiadású sertéspárizsi

A Spar és Zsozéatya együttműködésének eredményeképpen került a polcokra egy új felvágott, a Zsárizsi, amely egy limitált kiadású sertéspárizsi, és a közösségi média ismert influenszerének ajánlásával hódít.

A bicskei Regnum húsüzemben tett látogatása során Zsozéatya inspirálta a termék létrejöttét, amely a komment szekció győzelmeként és a demokrácia jelképeként került a vásárlók elé. A Zsárizsi, bár látszólag hasonlít a többi „Made in Bicske” sertéstermékre, mégis különleges, hiszen a közösség kérésére jött létre.

A húsüzemben tett látogatás során Zsozéatya a húsok és felvágottak előállításának folyamatát is megtekinthette, amit követően követői felvetették, hogy miért nem készít saját párizsit. A Spar marketingvezetője, Németh Károly szerint a vállalat érti a fogyasztói igényeket, ezért döntöttek úgy, hogy piacra dobnak egy új, előrecsomagolt párizsit Zsozéatya ajánlásával. A termék csomagolása jelentősen eltér a megszokottól, és a cég reméli, hogy sok mosolyt csal majd a vásárlók arcára.

A Zsárizsi glutén-, szója- és laktózmentes, 100 grammos kiszerelésben kapható, és összesen 20 ezer darab került belőle a piacra.