Tudatos fogyasztást céloznak a magyar startup fejlesztései

A Sharity csapata, Bársony Farkas vezérigazgató és Bujdosó Arnold alapító-társtulajdonos vezetésével, több fronton is igyekszik elősegíteni a fenntartható fogyasztást és a társadalmi összefogást. Innovatív megoldásaikkal a mértéktelen fogyasztás csökkentésére és a CO2-kibocsátás mérséklésére törekszenek.

A reklámok gyakran negatív megítélés alá esnek, sokan csupán szükséges rosszként tekintenek rájuk. A Sharity azonban új szemszögből közelíti meg őket, platformjukon keresztül adománygyűjtésre használják fel a reklámvideókat. Bujdosó Arnold szerint ezáltal a magánemberek pénzügyi ráfordítás nélkül is támogathatnak jó ügyeket, csupán a figyelmüket kell egy rövid időre a videókra fordítaniuk.

A tudatos fogyasztás népszerűsítésének egy másik eszköze a hamarosan bevezetésre kerülő Sharity Kártya lesz. Ennek segítségével a tudatos vásárlók kedvezményesen juthatnak hozzá termékekhez és szolgáltatásokhoz, miközben a környezetvédelemre és társadalmi célokra odafigyelő üzleteket támogatják. A kártya elfogadóhellyé válás a cégek számára is előnyös, mivel közvetlen kapcsolatot teremthetnek célpiacukkal, így kevesebb hirdetésre lehet szükségük.

Együttműködések a tudatosabb vásárlásért

A Sharity csapata támogatja a Magyar Reklámszövetség Call to action pályázatát, amely a társadalmi célú reklámozás kutatására és kommunikációjának fejlesztésére irányul. A kutatás célja, hogy hatékonyabb és pontosabban célzott társadalmi üzenetek jöhessenek létre a jövőben.

A startupnak fontos szereplői a nagykövetei is, akik a kampányok népszerűsítésében aktívan részt vesznek, videós üzenetekkel és közösségimédia-posztokkal segítik a jó ügyek terjesztését. Bujdosó Arnold kiemelte, hogy a széleskörű együttműködés révén lehetséges gyors és jelentős változásokat elérni. A Sharity a közösségi finanszírozás eszközével kívánja támogatni hamarosan induló kampányát a Tőkeportálon.