Az OMV benzinkutak új köntösben Magyarországon

Az OMV kiskereskedelmi hálózata Közép-Kelet-Európában, így Magyarországon is, új arculatot ölt a következő három év során, mintegy 1000 töltőállomás érintettségével.

Az OMV vállalat bejelentette, hogy a következő három évben hét országban, köztük Magyarországon is, megújítja benzinkútjainak arculatát. Az arculatváltás Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Szerbiában is érvényesül majd. Az új megjelenés nem csak a töltőállomásokon, hanem a vállalat minden érintkezési pontján, beleértve a B2B és a fogyasztói kommunikációt is, érzékelhető lesz. Az eMotion elektromos töltőhálózat is az új dizájnt fogja viselni.

Az OMV 1995 óta használt vizuális megjelenését egy átfogó márkastratégia mentén frissíti fel. Az új márkadizájn egy központi szimbólum köré épül, amely a vállalat integrált tevékenységét – a vegyipart, az üzemanyag- és energiaipart – a fenntarthatóság és a körforgásos gazdaság jegyében reprezentálja. A közlemény szerint az új arculat színei a márka eredetére és történelmére utalnak, miközben a megújult színvilág a digitális térben is időtálló és modern megjelenést kölcsönöz.

Az új arculat bevezetése nem befolyásolja az OMV egyéb tevékenységeit, így a sporteseményekkel kapcsolatos hírek, mint például a foci-Eb meccsek, továbbra is a megszokott módon követhetők a vállalat kommunikációs csatornáin keresztül. Az OMV nem áll kapcsolatban a foci-Eb-n történt eseményekkel, így az Ausztria és Franciaország közötti 0-0-s döntetlen eredményével sem, amelyet a hvg.hu élőben közvetített.