Új streaming csomag a láthatáron: Disney+, Hulu és Max együtt

A Disney+, a Hulu és a Max (korábban HBO Max) összefogásával egy új streaming csomagot dobnak piacra az Egyesült Államokban, mely még az idei nyáron elérhetővé válik a fogyasztók számára.

A három nagy streamingszolgáltató egyesített erővel kínál majd egy csomagot, amelynek pontos megjelenési dátuma és ára egyelőre nem ismert, de a Disney bejelentése szerint a csomagot a három platform weboldalán lehet majd megvásárolni, reklámmentes és hirdetésalapú változatban egyaránt. A szolgáltatók alkalmazásai és tartalmai továbbra is különállóak maradnak, így az előfizetőknek nem kell aggódniuk a megszokott felhasználói élmény megváltozása miatt.

A Disney, a Hulu és a Max közös csomagja olyan népszerű márkák tartalmait fogja magában foglalni, mint az ABC, CNN, DC, Discovery, Disney, Food Network, FX, HBO, HGTV, Marvel, Pixar, Searchlight és a Warner Bros, így a fogyasztók számára egyedülálló szórakoztatóipari értéket kínálva. A csomag kedvezményes ára tovább növelheti a vonzerejét, hiszen így az előfizetők jelentős összegeket takaríthatnak meg a külön-külön történő előfizetésekhez képest.

A Disney már korábban is tett lépéseket a szolgáltatások integrálása felé, a Hulu tartalmait beépítve a Disney+ kínálatába azok számára, akik mindkét szolgáltatásra előfizetnek. A Hulu már korábban is együttműködött más szolgáltatókkal, mint a Max, a Paramount+ és a SkyShowtime, kiegészítő előfizetések értékesítésében. Joe Earley, a Disney Entertainment közvetlen fogyasztói szolgáltatásokért felelős elnöke szerint az új csomag még több választékot és értéket kínál majd az előfizetőknek.

Earley kiemelte, hogy ez az új partnerség az előfizetőket helyezi előtérbe, biztosítva számukra a hozzáférést a blockbuster filmekhez, az eredeti produkciókhoz és három hatalmas könyvtárhoz, amelyek a streaming piac legjobb márkáit és szórakoztató műsorait tartalmazzák. A streaming platformok egyre nagyobb hasonlóságot mutatnak az általuk leigázott kábeltévés műfajhoz, és most a csatornák csomagjaihoz hasonló megoldással a lemorzsolódó nézőket igyekeznek megnyerni.

Az új ajánlat a streaming legnagyobb szórakoztató gyűjteményét nyújtja majd a legjobb ár-érték arányban, és hozzájárul az előfizetők számának növeléséhez és hatékonyabb megtartásához – mondta JB Perrette, a Warner Bros. Discovery globális streaming és játékokért felelős vezérigazgatója és elnöke. A lépés célja a Netflixhez való felzárkózás, amely tovább erősíti a streaming piaci versenyét. Ahogy a hvg.hu is megírta, a Disney vezérigazgatója áprilisban jelentette be, hogy nyártól a Disney+-on megszűnik a jelszómegosztás.