"Öltöztesd életed abba, ami értékes!" – Az Answear.hu új kampánya

Az Answear.hu új kampányának középpontjában az élet meghatározó pillanatai állnak, a "Öltöztesd életed abba, ami értékes!" szlogen köré épülve. A kampány Lisszabonban készült felvételekkel és nemzetközi alkotók bevonásával hívja fel a figyelmet arra, hogy a ruháink többet jelentenek, mint tárgyak: értékeink, tapasztalataink és személyiségünk kifejezői.

A kampányfilmek arra ösztönöznek, hogy elgondolkodjunk azon, hogyan tükrözik a választott tárgyaink az értékeinket és személyiségünket. Marta Sawicka, az Answear marketingigazgatója szerint a divat egyfajta külső manifesztum, amely megmutatja, kik vagyunk, vagy hogyan teremtjük meg magunkat. A kampány új pozicionálást is jelent a márkának, amely a termékeket kivételes odafigyeléssel kezeli.

Az Answear célja, hogy olyan brandként jelenjen meg, amely a kiváló minőségű termékekre és a válogatott prémium márkákra összpontosít, ezzel egy közös történetet írva a márka és a fogyasztó között. A kampány arca Fatima Brunengo brazil színésznő és modell, aki a tavaszi Lisszabonban készült felvételeken keresztül meséli el a ruhák történeteit.

A kampány része a televíziós megjelenés, valamint a digitális és out-of-home kommunikáció, és 12 piacon debütál egyszerre. A kampány koncepcióját a Saatchi & Saatchi, a médiatervezést és vásárlást a Starcom Media House, a filmprodukciót a Papaya Films Lisboa, az utómunkát pedig a Platige Image és a Soundly Sound Studio végezte.

Az Answear.hu egy dinamikusan növekvő európai e-kereskedelmi platform, amely több mint 200 000 terméket kínál több mint 700 nemzetközi divatmárkától. A brand saját márkája, az Answear.LAB, tematikus, limitált kollekciókat is kínál nőknek. A vásárlók hamarosan fizikailag is elmerülhetnek az Answear világában, hiszen a márka májusban megnyitja első üzletét a varsói Norblin gyárban.