Burger King: Új korszak kezdődik

Az óriási tőkebefektetés révén a Burger King jelentős forgalomnövekedést tervez, és mintegy 1100 amerikai éttermét alakítja át.

A Burger King 300 millió dolláros beruházást hajt végre az Egyesült Államokban található éttermeinek átalakítására, amit a lánc anyavállalata, a Restaurant Brands International jelentett be nemrég. A vállalat már másfél évvel ezelőtt elindította a Burger King nagy visszatérési stratégiáját, amelynek keretében 250 millió dollárt fordítanak az éttermek felújítására, a technológia és berendezések korszerűsítésére.

Ezenfelül további 150 millió dollárt invesztálnak a mobilalkalmazás fejlesztésébe és a reklámozásba. A tervek szerint a januárban 1 milliárd dollárért megvásárolt Carrols Restaurant Group franchise-átvevő cég 600 telephelyét is modernizálják, amelyre további 500 millió dollárt szánnak.

A keddi bejelentés alapján a Restaurant Brands összesen körülbelül 2,2 milliárd dollárt tervez költeni a Burger King amerikai üzletágának felvirágoztatására. A vállalat célja, hogy 2028-ra a Burger King közel 7 ezer amerikai éttermének 85-90 százaléka megújuljon, és modern dizájnt kapjon.

Tom Curtis, a Burger King amerikai elnöke a CNBC-nek nyilatkozva elmondta, hogy ez az első alkalom hosszú idő óta, amikor a fejlődés érdekében ilyen jelentős tőkebefektetést hajtanak végre. A már átalakított körülbelül 100 helyszínen az eladások növekedését tapasztalták az arculatváltást követően.

Az új átalakítások a Burger King "Sizzle" dizájnját követik majd, amely a mobil rendelések és az önrendelő kioszkok bevezetését is magában foglalja, remélve, hogy ezek az újítások arra ösztönzik majd a vásárlókat, hogy többet költsenek Whopperekre és sültkrumplira.