Döntött a Lidl, újabb akciókkal rukkoltak elő

Április elején a Lidl 60 termék árát csökkentette, és ezek az árcsökkentések tartósak lesznek. A vállalat szerint a vásárlók számára a legfontosabb szempont a kedvező ár, amit a különféle akciók és kuponok is támogatnak.

A Lidl válaszul az Index érdeklődésére bejelentette, hogy az április elején bevezetett árcsökkentések hosszú távúak lesznek. A vállalat 15 hónapja tartó árcsökkentési programjának köszönhetően már több mint 600 termék ára csökkent, és ezek a termékek széles körben megtalálhatók az alapvető árucikkektől kezdve a kényelmi termékekig.

Az április 5-től érvényes legújabb árcsökkentésekkel a Lidl hozzájárul az infláció letöréséhez, és lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy jelentős megtakarításokat érjenek el. A kiemelt ajánlatok között szerepel a Pikok sertésvirsli, amelynek ára 35 százalékkal 999-ról 759 forintra csökkent, a Bellarom Crema szemeskávé 24 százalékkal 4599-ról 3699 forintra, a Primadonna extra szűz olívaolaj 13 százalékkal 4499-ról 3999 forintra, valamint a Culinea sajttal töltött csirkemellfilé ára is 13 százalékkal 1349-ről 1199 forintra mérséklődött.

Az árcsökkentett árucikkek között emellett megtalálhatóak többek között teák, felvágottak, pékáruk, friss húsok, tisztítószerek és fagyasztott termékek is, amelyek akár 50 százalékkal olcsóbban kaphatók.

Az áruházlánc folyamatosan frissülő akciókat és kuponokat kínál, mint például a „Többet adunk” akciók, az XXL kiszerelésű termékek, a „Szuper ár”-as és az „Őrületes Lidl ár” táblával jelzett árucikkek, valamint az együtt olcsóbb akciók. Emellett minden pénteken 15 százalék kedvezményt biztosítanak a friss halak árából az egészségtudatos táplálkozás támogatására.

A Lidl Plus digitális hűségprogramja, amelyet közel 3 évvel ezelőtt vezettek be Magyarországon, további kedvezményeket kínál a vásárlóknak. Az ingyenesen letölthető applikáció segítségével a felhasználók hetente többféle automatikusan aktiválódó ajánlatot, különféle kuponokat és egyéb kedvezményeket kapnak.