Eva Mendes magyar vizet reklámoz

Eva Mendes, a környezetvédelem iránt elkötelezett világsztár, egy magyar márka reklámarcaként tér vissza a kamerák elé. A kubai–amerikai színésznő, aki már egy évtizede nem szerepel filmekben, most egy új, alumíniumdobozos ivóvíz népszerűsítésére vállalkozott.

Hajdú Péter, a Frizbi műsorvezetője Hollandiában készített interjút Eva Mendesszel, aki a Hell Energy által gyártott FloeWater nevű alumíniumdobozos ivóvíznek a reklámarcaként fog megjelenni. A csomagolás újrahasznosíthatósága és a BPA-mentes belső bevonat miatt választották ki Mendest, aki elkötelezett környezetvédőként ismert, és aki az interjú során kijelentette, hogy ha PET-palackkal érkezik Hajdú, akkor szó nélkül otthagyta volna őt.

A világhírű holland stúdióban készült felvétel során Hajdú Péter nemcsak találkozhatott, de interjút is készíthetett a színésznővel, aki már hosszú ideje nem adott interjút, miután visszavonult a filmezéstől. Mendes elmondta, hogy nagyon megszerette Budapestet és a magyarokat, amikor férje, az Oscar-díjra jelölt Ryan Gosling forgatásai miatt több hónapot töltött Magyarországon.

A FloeWater bevezetése a Hell Energy számára az év egyik legmeghatározóbb és legizgalmasabb termékinnovációja, amely egy saját fejlesztésű, "forradalmi" szűrési technológiát alkalmaz, és egy új kategóriába lép. Popovics Adrienn, a cég marketingigazgatója szerint nem véletlen, hogy Eva Mendes lett a márka arca, hiszen ő egy valódi hollywoodi sztár, aki elkötelezett a környezetvédelem iránt és az életéből már teljesen kiiktatta a műanyagokat. Ryan Gosling felesége június közepétől tűnik majd fel a víz kampányában.

A FloeWater 250 milliliteres és 500 milliliteres végtelenszer újrahasznosítható, BPA-mentes belső bevonatú alumíniumdobozban, szénsavas és szénsavmentes verzióban kerül a boltokba június közepétől. A megszokott átlátszó csomagolás helyett, a FloeWater doboza kék és arany színekben jelenik meg, és egy bálnát ábrázoló illusztrációval idézi meg az óceánok élővilágát.

A Hell nem először dolgozik együtt világhírű színésszel, emlékezetes, hogy a Covid előtt Bruce Willis volt a cég energiaitalának reklámarca, őt a megbetegedése után Michele Morrone váltotta, akit legtöbben a 365 nap-filmek főszereplőjével, Massimo Torricelli karakterével azonosítanak. A cég korábban Várkonyi Andrea kedvenc lattéját is gyártotta, és 2023-ban Mészáros Lőrinc felesége is csinált egy kis reklámot a vállalatnak.