A Fradi új mezszponzora: egy magyar luxusparfüm márka

A Ferencvárosi Torna Club új mezszponzora a magyarországi luxusparfümgyártó, a SUPERZ Budapest lett, amelyet egy jobboldali, konzervatív magyar muszlim divattervező, Szerencsés Szabolcs alapított.

A SUPERZ Budapest három évre szóló szerződést kötött a Ferencvárosi Torna Clubbal, így a cég felirata a játékosok mezén, a köldöktájékon fog megjelenni. A 2021-ben alapított vállalat Budapesten gyártja és árusítja a nemzetközi luxusmárkák árszínvonalán mozgó parfümjeit, amelyek 50 milliliteres kiszerelésben 32-36 ezer forintba kerülnek. Az első teljes üzleti évükben 615 millió forintos forgalmat és 172 millió forint adózott nyereséget értek el, míg a következő évben a forgalom 1,5 milliárdra, a profit pedig 306 millióra nőtt.

Szerencsés Szabolcs, a cég arca és társtulajdonosa, korábban egy online divatboltot vezetett, és már akkor is hangsúlyozta az iszlám vallás iránti elkötelezettségét. A TikTokon és Instagramon is aktív, ahol a Superz Budapest csatornájának több mint 350 ezer követője van, bár a 444 szerint TikTokon 157 ezer követője van. Szerencsés a Pesti Srácok által "konzervatív, jobboldali muszlim divattervezőnek" nevezett vállalkozóként ismert, és több kormánymédiás műsorban is megjelent, ahol kritikát fogalmazott meg a liberális cenzúra és a TikTokkal kapcsolatban, valamint Karácsony Gergely városvezetését is bírálta.

A vállalkozó magánéletében az iszlám vallás szigorú előírásait követi, például napi ötször imádkozik és tartja a Ramadánt. A Superz márka másik ismert arca Khamzat Chimaev, a svéd állampolgárságú UFC-ketrecharcos, aki a csecsen elnök, Ramzan Kadirov jóbarátjaként is ismert. Chimaev a Superznek külön kollekciójával büszkélkedhet, és több reklámvideóban is szerepel.

A Ferencváros tehát egy olyan dinamikus, erős keleti kapcsolatokkal rendelkező magyar márkával bővítette a szponzorait, amely a luxusparfümök piacán is sikeresen megállja a helyét. A cég nemzetközi álmai vannak, és a tulajdonosa szerint a focicsapattal kötött szerződés csak a kezdet. A SUPERZ. Budapest alapanyagait 5 kontinensről, több mint 35 országból szerzi be, és Magyarország legnépszerűbb parfümbrandjeként ismert. A vállalat tavaly, egyedüli magyar parfüm márkaként képviseltette magát a világ legnagyobb kozmetikai kiállításán Dubajban.

Szerencsés Szabolcs a közösségi média mellett a sportvilágban is aktív, többek között a UFC-ből ismert Michael Venom Page-dzsel, Guram Kutateladze-vel, Andreas Michael-el működött együtt promóciókban, és hazai kickbox világbajnokokat, ökölvívókat, birkózókat és küzdősportolókat is támogatnak. A cég a jövőben további szponzorációt tervez a sportban, hogy motiválja a fiatalokat és példákat állítson eléjük.

A cég alapítása óta jelentős növekedést mutat, az első négy hónapban már 80 millió forintos árbevételt ért el, és 2,7 millió forintos nyereséggel zárta az évet. A következő évben a bevétel harmada tiszta nyereség volt, és a cég saját tőkéje is jelentősen megugrott. A vállalatnak mindössze 44 dolgozója van, és a beszámolók szerint jó piaci helyzetben van, tevékenységének színvonalát emelve igyekszik piaci pozícióit megtartani, illetve növelni.

Szerencsés Szabolcs közösségi média aktivitása mellett a magánéletében is hangsúlyozza vallásosságát, és a magyar viszonyok között is megmarad muszlim hitének gyakorlásában. A cégvezető korábban ruházati vállalkozást is vezetett, de a parfümgyártás felé fordult, amikor Törökországban élt, ahol az illatoknak és a parfümöknek nagy kultúrája van. A SUPERZ. Budapest a niche kategóriában mozog, és a minőségi termékek iránti vágyat hangsúlyozza, amelyek magas naturális alapanyag összetételűek. A vállalat a magyar mellett a külföldi piacokra is koncentrál, és a jövőben a bevételeik nagyobb része is a nemzetközi piacokról származhat.