Bocsánatot kér a Boris Brejcha-koncert szervezője

A Boris Brejcha szombati koncertjének szervezéséért felelős Supernova Techno Kft. bocsánatot kért a látogatók negatív élményeiért, és belső vizsgálatot indítottak az eset kapcsán. A cég a Facebookon hozta nyilvánosságra, hogy sajnálják a 2024. augusztus 24-ei, Budaörsi Reptéren megrendezett eseményen tapasztalt problémákat.

A koncert szervezése során több probléma is felmerült, amelyek közül a legtöbben a beléptetésnél és az italpultoknál kialakult hosszú sorokat, valamint a vízellátás hiányát emelték ki. Egyes beszámolók szerint a helyszínen egy időre teljesen elfogyott a víz, és csak a mentősök beavatkozása után tudtak a látogatók inni. Többen rosszul lettek, és a helyszínre kivezérelt mentők nyittattak slagokat, hogy azokból adjanak inni a látogatóknak.

A Telexnek és a 24-nek több jelenlévő is jelezte, hogy a szervezés botrányos volt. Egy olvasó szerint a problémák már azzal kezdődtek, hogy a hivatalosan 15 és 22 óra közötti eseményre olyan jegyeket is értékesítettek, amelyekkel csak 17 óráig lehetett belépni, azonban a parkolásról és a beléptetésről szóló információkat csak 16 órakor tették közzé, ami miatt nagy tömeg alakult ki a kapunál.

A koncerten jelen lévő Telex kolléga és a 24 munkatársa is arról számolt be, hogy bár előre megvette a jegyét, mégis másfél órát kellett várnia a tűző napon, hogy bejuthasson, és utána is hosszú sorokban állt, hogy vizet vásárolhasson. A víz ára 1999 forint volt fél literenként.

A rendezvény Facebook-oldalát az elégedetlen látogatók kommentjei lepték el, akik a kiszolgálás lassúságára, a biztonsági szolgálatra és a magas hangerőre is panaszkodtak. A Budapesti Rendőr-főkapitányság a hangos zenével kapcsolatban több bejelentést is kapott, a közelben lakók pedig az éjszakába nyúló magas hangerőt sérelmezték.