A Wizz Air "All You Can Fly" bérletei pillanatok alatt elfogytak, újabb kiadás tervezés alatt

A Wizz Air új "All You Can Fly" bérleti programja, amely lehetővé teszi az utasok számára, hogy egy éven át 9,99 euróért foglaljanak repülőjegyet, óriási sikert aratott, és az összes, összesen tízezer darab bérlet gyorsan elkelt.

Alig több mint egy hét helyett mindössze 48 óra alatt minden bérlet gazdára talált, amelyet a Wizz Air augusztus 13-án indított el. A Bloomberg szerint a légitársaság fontolgatja, hogy megemeli az éves korlátlan repülési bérletek számát az első 10 000 darab gyors elfogyása után.

A 599 eurós éves tagság, amely a Wizz Air teljes hálózatán (a belföldi útvonalak kivételével) érvényes, nagy népszerűségnek örvendett. Azonban az előértékesítési időszakban a bérleteket 499 euróért kínálták augusztus 13. 10:00 óra és augusztus 15. 23:59 között.

A program keretében a tagok 2024. szeptember 25-től kezdődően foglalhatnak jegyet a Wizz Air hálózatában, amely 50 ország 200 városába kínál járatokat 800 útvonalon. Azonban a jegyfoglalás csak 72 órával az indulás előtt lehetséges, és a rendelkezésre álló úti célok közül lehet választani.

A WIZZ All You Can Fly tagság az első ilyen típusú program Európában, és a Wizz Air az egyetlen légitársaság, amely ilyen sok járatot tesz elérhetővé alacsony áron. A tagság nem tartalmazza az egyéb szolgáltatásokat, mint a poggyászfeladást vagy ülőhelyválasztást, de ezek a foglalás során hozzáadhatók.

A kártya csak nemzetközi utakra érvényes, belföldi járatokra nem használható fel. A tagság akkor éri meg igazán, ha valaki 12 hónap alatt több mint 60-szor repül a légitársasággal, ami átlagosan havi 5 repülést jelent.

A Wizz Air évi 50 millió utast szállít, így a tízezer bérlet viszonylag korlátozott számnak tekinthető. Az Index a Bild alapján elemzése szerint a repülési átalányár csak bizonyos esetekben éri meg, például ha az utas távkapcsolatban él valakivel, aki közel van egy Wizz-repülőtérhez, vagy ha két Wizz Air által kiszolgált repülőtér közelében él és dolgozik. Azonban nem mindenki számára előnyös, például ha valaki rendszeresen utazik hétvégente Európában, vagy Kelet-Európát szeretné felfedezni.

Michael O'Leary, a Ryanair vezérigazgatója egy Newstalk-interjúban "marketing átverésnek" nevezte a Wizz ajánlatát, mondván, hogy nem lesz szabad hely a repülőgépeken, ha az ügyfelek csak három nappal a járat indulása előtt foglalhatnak.