Hosszú várakozás és légkondicionáló problémák a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdőnél

Több mint egy órás várakozásra kényszerültek a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő vendégei kedden, ahol a tűző napon, 35 Celsius-fokban kellett sorban állniuk. Az eset kapcsán az intézmény igazgatója a minőségi szolgáltatások fejlesztésének fontosságát hangsúlyozta, de reakciója trollkodásnak tűnhetett a panaszokra.

A nyugat.hu beszámolója szerint a fürdőbe látogatók nemcsak a hosszú várakozási idő miatt voltak frusztráltak, hanem a kánikula miatt is, amely tovább fokozta a kellemetlenségeket. Sokan gyerekekkel érkeztek, ami még inkább megnehezítette a helyzetet.

Az egyik strandoló a lapnak így írta le a tapasztalatait: "Mindenhol ideges emberek, morgott mindenki, fejükön törölköző, hogy védjék magukat a tűző naptól. A férjem beszél németül, a németek is nagyon mérgesek voltak.". Egy másik látogató szerint bár korábban is előfordultak hasonló helyzetek, ilyen súlyos még sosem volt a helyzet. Ráadásul azok, akik bejutottak az aulába, fulladoztak a hőségben, mert nem működött a légkondicionáló.

Az intézmény ügyvezető igazgatója, Kántás Zoltán a lap megkeresésére elmondta, hogy a vendégek visszajelzései rendkívül fontosak számukra, hiszen ezek alapján tudják fejleszteni szolgáltatásaikat. Kántás hozzátette, hogy hétköznapokon hat pénztárral állnak a vendégek rendelkezésére, és a jövőben tervezik további belépési lehetőségek kialakítását is.

Az igazgató pozitívan zárta gondolatait, kiemelve, hogy öröm számukra, hogy a fürdőt az év minden szakaszában sokan keresik fel, ami megerősíti őket abban, hogy a vendégek elégedettek a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő szolgáltatásaival. Azonban ez a megjegyzés a panaszok fényében trollkodásnak tűnhetett a vendégek számára.