A flexi az új szexi! A jövő irodája már velünk van

Az irodahasználati szokások az utóbbi időben gyökeresen megváltoztak, és a hagyományos munkarend helyett a változásokat kihasználva, mindenki a saját igényeihez igazítja a munkavégzés módját. A vállalatok és a munkavállalók egyaránt törekednek arra, hogy a hibrid munkavégzés előnyeit kihasználva, rugalmasan alakítsák ki a munkahelyi környezetet.

A gazdasági bizonytalanságok hatására a cégek 75 százaléka tervezi az irodaterület csökkentését 2024-ben, hogy így csökkentsék kihasználatlan területeik költségeit. A vállalatok rövidebb távra terveznek, és rugalmasan szeretnének reagálni a változó körülményekre, elkerülve a hosszú távú kötelezettségeket és a célszerűtlen kiadásokat.

A munkavállalók igényei is diverzifikálódtak, a távmunkában dolgozók száma az elmúlt öt évben 44 százalékkal nőtt. A Z-generáció a fizetésen, rugalmas munkaidőn és kreatív munkakörön túl a cégmárkát és a modern munkakörnyezetet is fontosnak tartja, míg a kisgyermekes kollégák a részmunkaidőt és a home office lehetőségét részesítik előnyben.

A Loffice társalapítója, dr. Klementz Kata szerint a vállalatoknak ki kell értékelniük az elmúlt időszak tanulságait és új, fenntarthatóbb működési rendet kell kialakítaniuk, ahol a hatékonyság és a munkavállalói jóllét egyensúlyban van. A Loffice irodaszolgáltatóként tapasztalatokat gyűjtött a flexibilis irodai megoldások terén, és olyan flexibilis irodakoncepciókat dolgozott ki, amelyek a coworking nagytestvéreként funkcionálnak, rugalmas feltételekkel, rövid távra és alkalmi jelleggel, mobilapplikáció segítségével is foglalható és bérelhető tereket kínálnak.

A Loffice irodákat alapító Klementz testvérek a coworking hazai meghonosítóiként váltak ismertté, és ma már több ezer négyzetméteren nyújtanak rugalmas feltételekkel igénybe vehető irodai infrastruktúrát Magyarországon és Ausztriában. A vállalat izgalmas, kreatív tartalmakkal tölti meg butik irodáit, és fenntartható módon üzemelteti azokat.

A Loffice társalapítója, Klementz Panni hangsúlyozza, hogy a hazai piac árérzékeny, és a flexibilis irodák egységárai az azonnal használatba vehető, bútorozott és felszerelt tereket és szolgáltatásokat tartalmazzák, transzparens költségstruktúrával. Az újhullámos irodaérában a munkahelyi kultúra szabadabb és flexibilisebb, a tényleges teljesítményt és az egyéni igényeket helyezi fókuszba, miközben az irodai jelenlét továbbra is fontos a vállalati kultúra és csapatkohézió szempontjából.