Orbán Ráhel budapesti imázsfilmje hatására nőttek a külföldi előfoglalások

Az MTÜ szerint Budapestet népszerűsítő imázsfilm révén százmilliók ismerhetik meg a fővárost, és a film még meg sem jelent, de máris nőtt a külföldi előfoglalások száma. Orosz Barbara, a TV2 Mokka műsorvezetője bejelentette, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) által készített imázsfilm célja a főváros népszerűsítése, amelyet Könnyid László, az MTÜ vezérigazgatója is megerősített.

Könnyid elmondása szerint a május végi influenszertrip során, amelyet Orbán Ráhel hívott életre és közpénzből finanszíroztak, A-listás tartalomgyártók készítettek több mint 30 órányi nyersanyagot, amiből 30 kisfilm és egy nagy imázsfilm született. Az imázsfilm, amelyet elsősorban a Z generációnak szántak, valójában Orbán Ráhelhez köthető, és Orosz Barbara szerint minőségi kamerákkal készült, emellett az influenszerek is gyönyörűek benne.

A vezérigazgató szerint az imázsfilmnek már a megjelenése előtt érezhető volt a hatása, hiszen 150 országból 300 millió emberhez jutottak el a tartalmak. Könnyid hozzátette, hogy a forgatást követő első öt napban az Egyesült Államokból és az Egyesült Arab Emírségekből is 40 százalékkal nőtt az előfoglalások száma, ami 150 ezer vendégéjszakás többletet jelentett, és ez kizárólag az influenszertrip hatására vezethető vissza.

A vezérigazgató szerint a történet még csak most kezdődik, mivel a távolabbi országokból, mint például India, Kanada vagy Japán, a foglalási időszak akár 5-6 hónap is lehet. Ennek fényében derült ki, hogy Kanada távolsága jelentősebb, mint az Egyesült Államoké.