Céline Dion és a BioTechUSA: Küzdelmek és fejlődés

Céline Dion énekesnő hosszú évekig küzdött egy diagnosztizálatlan betegséggel, míg kiderült, hogy stiff-person-szindrómában szenved, míg a BioTechUSA-cégcsoport sikeresen fejleszt új termékeket és bővíti kínálatát.

Céline Diont 2022 augusztusában diagnosztizálták stiff-person-szindrómával, de a betegség jeleit már közel 20 évvel ezelőtt észlelte, amikor Németországban turnézott. Az énekesnő 17 éven át próbálta kezelni a betegségét különféle módszerekkel, beleértve a vény nélkül kapható gyógyszereket és a gőzfürdőket is. A tünetek súlyosbodásával Dion vényköteles gyógyszereket, köztük izomlazítókat is szedett, és egy alkalommal 90 milligramm váliumot vett be egy fellépés előtt, ami akár végzetes is lehetett volna. A diagnózis után egy kombinált kezelési tervet kezdett, amely gyógyszereket, immunterápiát, vokálterápiát és fizikai rehabilitációt is magában foglal.

A BioTechUSA-cégcsoport társtulajdonosa és vezérigazgatója, Lévai Bálint büszke arra, hogy a cég saját fejlesztésű és gyártású termékei, mint a Protein Power fehérjepor, magas minőséget képviselnek. A vállalat 10 évvel ezelőtt kezdte saját gyártását és fejlesztését, és mára több mint 2000 prémium termékkel rendelkezik a kínálatában. A BioTechUSA és a Scitec Nutrition termékeinek döntő többsége saját tulajdonban lévő gyártóüzemekben készül, Szadán és Dunakeszin található gyártóüzemeik és logisztikai központjaik révén.

A cégcsoport 75 sajátmárkás termék fejlesztésén dolgozik, és a termékfejlesztési és engedélyeztetési vezető, Dr. Vereczkei László szerint a szervezet számára szükséges anyagokat nehéz természetes úton bevinni, ebben nyújtanak segítséget a cég termékei. A termékfejlesztés időigényes folyamat, sok teszttel és várakozással, és a cégvezetés is részt vesz a kóstolásban, hogy a legjobb ízélményt nyújtsák a vásárlóknak. A BioTechUSA-cégcsoport termékfejlesztés terén az innováción van a hangsúly, és évente több mint 200 ezer belső laborvizsgálatot végeznek el a minőségirányítás érdekében.

A cégcsoport világszerte több mint száz országban van jelen, és a fogyasztói visszajelzések, valamint a piaci trendek figyelemmel kísérése kulcsfontosságú a fejlődés szempontjából. A termékfejlesztés során a fogyasztói ízélmény az elsődleges szempont, és a vállalat célja, hogy olyan termékeket hozzanak létre, amelyek nem okoznak csalódást a vásárlóknak.

Egy másik, a fogyasztói biztonságot érintő eseményben, 189 utas rekedt órákra egy repülőgép belsejében, ahol 50 fok volt – a repülőgép légkondicionálója a felszállás előtt hibásodott meg. A Boeing 737-800-as gép utasai törökországi nyaralásukból tértek volna haza Németországba, de a gépének 20:15-kor kellett volna felszállnia Antalyában, ahol este még 41 fok volt odakint. Az utasokat két busszal vitték a géphez, ami már akkor nagyon meleg volt, amikor felszálltak rá. A légkondicionáló elromlott, és a repülőgép már majdnem egy órája állt a kifutópályán, a hőmérő ekkor már 52 fokig emelkedett. Az utasok szerint a legénység részéről kevés segítség érkezett, ehelyett a repülési előkészületek folytatódtak, és a Boeing a kifutópálya felé gurult. Egy a repülőn tartózkodó orvos figyelmeztette a személyzetet, hogy ha most felszállnak, a gyerekek nem fogják túlélni. A pilóta végül visszatért a repülőtéri terminálhoz, de a helyzet ott sem lett jobb, és a légitársaság semmilyen segítséget nem nyújtott az utasoknak. Közel négyórás késéssel, egy másik repülőgéppel az utasok többsége haza tudott utazni.