Az Integritás Hatóság kommunikációs tenderén Balásy Gyula cégei is versenyben

A New Land Media és a Lounge Design, Balásy Gyula vállalkozásai, továbbjutottak az Integritás Hatóság kommunikációs feladataira kiírt közbeszerzési eljárás második szakaszába, amelyet a Szabad Európa számolt be.

Az Integritás Hatóság a tavaszi időszakban hirdetett meg egy tendert, amelynek keretében két év alatt összesen 1,1 milliárd forintot terveznek fordítani kommunikációs tevékenységekre. A kiírás PR-szolgáltatásokat, médiakampányokat, valamint kreatív tervezési és gyártási feladatokat foglal magában. A közbeszerzési eljárásra összesen hat cég jelentkezett, és Balásy Gyula vállalkozásai mindhárom területen bejutottak a második fordulóba.

Balásy cégei az elmúlt évek során több százmilliárd forint értékben nyertek el állami kommunikációs és rendezvényszervezési megbízásokat. Ezek a sikeres pályázatok hozzájárultak ahhoz, hogy az üzletember a leggazdagabb magyarok listáján a 48. helyre kerüljön.

A közbeszerzési eljárás második szakaszában már csak négy másik céggel kell megküzdeniük a továbbjutásért. A döntés során nem csupán az árajánlat lesz a mérvadó, hanem a szakmai tapasztalat is fontos szerepet kap. Az Átlátszó korábbi beszámolója szerint az elbírálásnál az árajánlat súlya 60 százalék lesz.