Játszani csak szívből. Vásárolni csak OKAuchan.

Az Auchan és a Magyar Labdarúgó Szövetség partneri együttműködést kötött az idei Európa-bajnokság alkalmából, melynek keretében a vállalat különleges nyereményjátékot hirdetett a vásárlók számára.

Az Auchan számára kiemelten fontos a közösségépítés, és elkötelezett amellett, hogy kampányaival és programjaival közös élményeket nyújtson vásárlóinak. Ezt a célt szolgálja az „Játszani csak szívből. Vásárolni csak OkAuchan.” szlogenjű kampány is, amely a július közepéig tartó futball Európa-bajnokságot kíséri végig.

A május 27. és július 14. közötti időszakban az Auchan nyereményjátékot indít, amelyen a Bizalomkártyás törzsvásárlók vehetnek részt, amennyiben 10 000 forint feletti vásárlást hajtanak végre. A kampány során napi és heti nyeremények kerülnek kisorsolásra, és a bajnokság végén egy szerencsés résztvevő 1 millió Bizalompontot nyerhet, amely 1 millió forint értékű vásárlásra jogosít fel az Auchan áruházakban.

A napi sorsolásokon 2 szurkolói mez, 4 kapucnis pulóver, 2 baseball sapka, 1 szurkolói sál és 1 tornazsák talál gazdára. Hetente pedig olyan nyeremények várnak a játékosokra, mint egy Hisense TV, hivatalos válogatott mezek és páros belépők a Nemzetek Ligája mérkőzésekre, valamint a debreceni felkészülési meccsekre.

Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója hangsúlyozta, hogy a sport összehozza az embereket, és büszkeség számukra a magyar sportolók, különösen a nemzeti 11 támogatása. Az Auchan célja, hogy a vásárlóközönség is részese legyen a meccsnézés örömének és izgalmának, és közösségként szurkoljanak együtt a magyar válogatottnak a foci EB-n.

Az Auchan arra ösztönzi vásárlóit, hogy váltsák ki a Bizalomkártyát, vegyenek részt a nyereményjátékban, és szívből drukkoljanak a magyar válogatottnak.