Időt és energiát spórolhat a Tesco szolgáltatásának segítségével

A Tesco Scan&Shop szolgáltatása a gyorsaság, kényelem és hatékonyság igényére reagálva bővíti elérhetőségét, így a hűségkártyával rendelkezők most dupla Clubcard pontokat gyűjthetnek június 5-ig.

A modern vásárlói igények középpontjában a gyorsaság, kényelem és hatékonyság áll, amelyekre a Tesco is reagál a Scan&Shop szolgáltatás folyamatos bővítésével. A hűségkártyával igénybe vehető lehetőség verseny keretében került bemutatásra, ahol a szolgáltatás előnyeit két vásárló, Csongor és Olivér tapasztalatain keresztül ismerhetjük meg.

Az online vásárlás és a házhoz szállítás népszerűségének növekedése mellett a Tesco a személyes nagybevásárlások kényelmesebbé tételére is törekszik. A Scan&Shop szolgáltatás és applikáció használatával a termékek vonalkódjait az áruházak bejáratánál elhelyezett szkennerrel vagy saját mobilunkkal olvashatjuk be, így a vásárlás során folyamatosan nyomon követhetjük az aktuális végösszeget és a Clubcard tulajdonosoknak járó extra kedvezményeket.

A szolgáltatás egyik legnagyobb előnye, hogy a kasszánál nem szükséges a termékeket kipakolni és egyesével beolvasni, hanem közvetlenül a polcról a saját táskánkba helyezhetjük őket, ezzel is csökkentve a sorban állás okozta várakozási időt. Az önkiszolgáló kasszáknál történő fizetés pedig tovább gyorsítja a folyamatot.

A Tesco június 5-ig dupla Clubcard pontokat kínál a Scan&Shop szolgáltatás használóinak, amely csak hűségkártyával lehetséges. A promócióban részt vevő áruházak listáját a Tesco honlapján találhatják meg az érdeklődők.

A szolgáltatás gyors és könnyű használatát Csongor és Olivér bevásárlása során is megfigyelhettük, ahol a két vásárló versenyre kelt egymással, hogy eldöntsék, melyik megoldás a hatékonyabb. A verseny részleteit és eredményét a cikkhez kapcsolódó videóban tekinthetik meg az érdeklődők.

: A cikket a Dialogue Creatives készítette, a Tesco megbízásából, nem az Index szerkesztősége.