Ország legmenőbb gyereknapja a Pölöskei Szörp szervezésében

Május közepén 300 gyerek számára vált valóra a tökéletes gyereknap, ahol a játék és az élmények álltak a középpontban. A Pölöskei Szörp által megszervezett eseményen a gyerekek önfeledten élvezhették a különféle programokat, a játszóház és az állatkert örömeit.

Az élmények fontosságát egyre több szülő ismeri fel, és ezt a szemléletet követte a Pölöskei Szörp is, amikor megálmodta a legmenőbb gyereknapot. A gyerekek válaszai alapján szervezték meg az eseményt, ahol a játszóházak és az állatkertek mellett a fagylalt is központi szerepet kapott. A gyerekek a Pölöskei Szörp által szervezett eseményen kipirultan és boldogan játszottak, a fővárosi játszóházban és az állatkertben egyaránt. A szervezők számára nem csak a finom szörpök, hanem a családok közös élményei is kiemelten fontosak voltak.

A pszichológia tudománya szerint a gyerekeknek szükségük van a spontán játékra és az érzelmi biztonságra, amit a szülőkkel töltött idő biztosít. A Pölöskei Szörp ezt a tudást használta fel, amikor a gyereknapot szervezte, és Molnár Dóra, a márka PR felelőse szerint a gyereknap remek alkalom volt arra, hogy közel kerüljenek a gyerekek igényeihez.

A gyereknapon a gyerekek különféle állatokkal is találkozhattak, és a programok között szerepelt arcfestés, kézműveskedés, falmászás is. A Pölöskei Szörp pultjánál a kaktuszfüge és a lollipop ízű szörpök voltak a legnépszerűbbek, míg a klasszikus málnaszörpöt inkább a felnőttek választották.

A gyerekek számára a játszóházak különösen vonzóak voltak, és sokan úgy távoztak, hogy ez volt életük legjobb napja. A szülők is hálásak voltak, hiszen a gyerekek boldogan töltötték az egész napot.

A Gyermekétkeztetési Alapítványon keresztül harminc gyerek is részt vehetett az eseményen, amelynek keretében a Pölöskei Szörp már korábban is támogatója volt az alapítványnak. A gyártó a termékek értékesítéséből befolyt összeg felét ajánlotta fel az alapítványnak, és a május 12-ei rendezvény is sikeres volt, sok kis arcra csaltak mosolyt.

A cikk a Pölöskei Szörp megbízásából készült, a Dialogue Creatives által, és nem az Index szerkesztőségében.