K&H mobilbank szolgáltatás kimaradás

Technikai hiba miatt nem volt elérhető a K&H mobilbankja és az e-bank szolgáltatás vagy annak egyes funkciói, de a hiba javításra került.

A K&H Bank mobilbanki alkalmazása szombat késő este óta akadozott, de vasárnap délelőttre a hibát kijavították. A felhasználók egy technikai hibaüzenetet láthattak a kezdőképernyőn, amely tájékoztatta őket a fennakadásról és annak javításáról.

A bank sajtóosztályától korábban információkat vártak arról, hogy mikor állhat helyre a szolgáltatás. A Portfolio portál információi szerint a pénzintézet munkatársai keményen dolgoztak a probléma elhárításán, és nem sokkal 10 óra előtt a mobilbank ismét működött.

Az ügyfeleket a mobilapplikációba való belépéskor egy üzenet fogadta, mely szerint technikai hiba okoz fennakadást. A bank üzenetében tájékoztatást adott és elnézést kért az esetlegesen okozott kellemetlenségekért. A szolgáltatás helyreállításáról szóló friss információk szerint a mobilbank újra elérhetővé vált.