„Nem lehet szétzúzni” – A Samsung célba vette az Apple-t

A Samsung nem hagyta szó nélkül az Apple legújabb, vitát kiváltó iPad reklámját, és egy saját videóval válaszolt, amelyben a kreativitás törhetetlenségét hangsúlyozza.

Az Apple által nemrégiben közzétett iPad Pro reklám, mely a Crush! címet viseli, nem várt reakciókat váltott ki. A reklám azt sugallta, hogy minden kreativitás az új készülékben rejlik, ami sokak szerint alábecsülte az emberi kreativitást. Az Apple kénytelen volt bocsánatot kérni a reklám miatt.

A Samsung azonban nem hagyta annyiban az esetet, és a Galaxy Tab S9 táblagéphez készített egy reklámot, amely az Apple videójára reagál. A dél-koreai vállalat videójában egy zenész sétál át egy hidraulikus présgépen, majd egy félig összezúzott gitárral kezd el játszani, amelyet egy Galaxy Tab S9 Ultrán megnyitott kottából követ.

A Samsung videójának központi üzenete, hogy a kreativitást nem lehet megtörni, megsemmisíteni, összetörni vagy szétzúzni, ezzel szemben állítva az Apple reklámjának mondanivalóját. A vállalat időzítése sem véletlen, hiszen az Apple éppen most kezdte meg az új iPad értékesítését.