A Porsche 911 most először hibrid hajtáslánccal érkezik

A Porsche 911-es modellje először kap hibrid hajtásláncot, amely nem a fogyasztáscsökkentésre, hanem a teljesítménynövelésre lett optimalizálva, és több másodpercnyi előnyt biztosít a Nordschleifén.

A Porsche januárban mutatta be a tisztán elektromos hajtásláncú Macan divatterepjárót, amit a gyártó valaha volt legerősebb és leggyorsabb modellje, a 1108 lóerős Taycan Turbo GT követett. A német gyártó ikonikus sportkocsija, a 911-es sem maradhat ki a villanyosítás trendjéből, azonban az első lépésben nem teljes elektromos átállásra, hanem hibridizálásra kerül sor.

A Porsche hivatalosan is bejelentette, hogy május 28-án leplezi le a 61 év után először részben villanymotoros hajtáslánccal felszerelt Porsche 911-est, amelyről most először jelentek meg hivatalos kedvcsináló fotók. Az új hibrid technológiával felszerelt modell 7 perc 16,9 másodperc alatt teljesítette a Nordschleife versenypályát, ami 8,7 másodperccel jobb idő, mint a 450 lóerős teljesítményű 911 Carrera S esetében.

A legújabb Porsche 911-et több mint 5 millió kilométeren át tesztelték, de a részletes specifikációkat csak a májusi bemutató alkalmával hozzák nyilvánosságra.