Online és ár/érték-bajnok – így változtak meg a magyar vásárlási szokások 2024-re

Az online vásárlás térhódítása és az árérzékenység növekedése jellemzi a magyar vásárlási szokásokat 2024-ben, miközben a fizikai boltok továbbra is fontos szerepet töltenek be a piacon.

Az IT piac változásai jelentősen befolyásolják a vásárlási trendeket, ahol a koronavírus-járvány hatására bekövetkezett fellendülés után mostanra a növekedés üteme lassult. A BestByte például, a nehézségek ellenére is növekedésnek örvend, és az online webshopok mellett a hagyományos boltok fejlesztésében látja a siker kulcsát.

Az internetes kiskereskedelem fejlődése alapvetően átalakította a vásárlási szokásokat, azonban vállalkozások, mint a BestByte, továbbra is kiemelten kezelik a hagyományos áruházaikat, amelyek fejlesztésére nagy hangsúlyt fektetnek. Tóth Zoltán, a BestByte Kft. ügyvezető igazgatója szerint a cég a dolgozói és vásárlói érdekeket tartja szem előtt, és fontosnak tartja a vásárlói élmény megteremtését, amelyhez a széles áruválaszték, a termékek kipróbálási lehetősége, a szakértői tanácsadás és az ingyenes parkolás is hozzájárul.

A BestByte, mely mára már 21 üzlettel és 4 webáruházzal rendelkezik, továbbra is hisz a személyes értékesítés erejében, és arra törekszik, hogy áruházaiban kiemelkedő kiszolgálással és szolgáltatásokkal találkozzanak a vásárlók. Az elmúlt években nem csak a vásárlókkal való személyes kapcsolatot őrizték meg sikeresen, hanem a több száz dolgozót is, akik a cég stabilitására és hosszútávú jövőjére számíthatnak.

Az IT piac korábbi fellendülése után, 2024-ben a vásárlók inkább az alacsonyabb árkategóriájú termékeket részesítik előnyben. A BestByte ennek megfelelően alkalmazkodott a piaci igényekhez, és számos sajátmárkás termékkel jelent meg a piacon, amelyek a barátságosabb ársávokban is garantálják a minőséget és megbízhatóságot. A vállalat a termékportfólió kiterjesztésével is reagál az aktuális piaci igényekre, és sajátmárkás termékeinek széles skálája ideális választást nyújt azoknak, akik számára az ár/érték arány az elsődleges szempont. Ezzel a stratégiával a BestByte nem csak a versenyképességét őrzi meg, hanem a hazai piac egy megkerülhetetlen, sziklaszilárd és stabil szereplőjeként is működik tovább.